25 вересня 2024 року доцент кафедри ПіМ Обельницька Х. В. разом із студентами другого курсу спеціальності «Маркетинг» та магістрами маркетологами мали унікальну можливість побувати в маркетинговій агенції "Aprostir" на запрошення її засновниці Ірини Стецевич.
Екскурсію вдалося організувати як офлайн так і онлайн в межах дисциплін:
1) "Маркетинг ІІ" для МРК-23-1, МРК-23-2;
2)"Економічне обгрунтування маркетингових рішень" для МРКм-24-1.
Загалом студенти дізналися про внутрішню роботу агенції та побачили процес створення маркетингових стратегій у дії.
Обговорили реальні кейси та виклики, з якими стикаються компанії, щоб ставати кращими для клієнтів.
Поглибили знання про сучасні маркетингові інструменти та їх застосування в різних бізнес-нішех.
Ірина та її команда поділилися своїм цінним досвідом, розповіли про тенденції в маркетингу, важливість командної роботи та постійного розвитку в цій галузі.
Велика подяка маркетинговій агенції "Aprostir" за гостинність і надихаючу екскурсію! Ця зустріч була надзвичайно корисною для майбутніх маркетологів, які прагнуть знати більше про практичну сторону професії та реальні можливості для розвитку.