В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу проходить регіональний Форум «Реклама: взаємодія виконавчих місцевих органів влади, бізнесу, освіти та громадськості».
Oрганізатори форуму – кафедра підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту ІФНТУНГ, Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, Центральний Секретаріат ІҐКР при ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Громадська спілка «Бізнес Асоціація Івано-Франківська», об’єднали на заході представників освітньої та наукової спільноти університету, виконавчих місцевих органів влади, бізнесу та громадськості.
Відкрила Форум завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу Ірина Перевозова, яка окреслила його цілі та завдання, зазначивши, що: «Без реклами неможливо уявити життя сучасного суспільства. Вона сприяє впізнаваності підприємства, бренду, товарів і послуг, а також зміцненню довіри до них. Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу – відомий бренд не лише в нашому регіоні й Україні, але й за її межами. І ми повинні давати йому постійний підтримуючий контент. Щоб його якісно формувати варто створити на базі Інституту економіки та менеджменту майданчик, де б формувався такий контент не лише в галузі освіти, але й в галузі науки, бізнесу тощо».
Привітав учасників Форуму ректор ІФНТУНГ Ігор Чудик: «Реклама дає суспільству знання про нову продукцію, технології, сприяє поширенню різнобічних знань серед широких верств населення. Тому реклама завжди була і буде затребувана. Власне через взаємодію різних груп – влади, бізнесу, науки та громадськості, з’являється можливість створити якісну, відповідальну, креативну, спрямовану на цільову аудиторію рекламу. Ми це активно робимо в бізнесі, енергетичній сфері. Сьогодні прийшов час використати цю взаємодію й для університету. Тож є великі сподівання, що присутня у цій залі молодь та професорсько-викладацький склад скажуть своє вагоме слово у просуванні університету, а також в інших найважливіших складових маркетингової діяльності. Хай плідна робота на Форумі допоможе всім учасникам напрацювати шляхи подолання викликів сьогодення у рекламі».
З вітальним словом виступили й проректор з науково-педагогічної роботи Сергій Зікратий та директорка Інституту економіки та менеджменту Іванна Запухляк.
Роботу Форуму продовжили цікаві доповіді, практичні кейси, обговорення проблемних питань. Адже серед учасників – заслужений економіст України, підприємець, співзасновник Фонду декарбонізації та відновлення, Віцепрезидент Українського союзу промисловців і підприємців Мирослав Табахарнюк, начальник управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області Олександр Грибик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Ірина Лилик, заступниця директора Департаменту економічного розвитку, екології та енергозбереження Надія Кромкач, презентувала на форумі діяльність, віце-президент Української Асоціації Маркетингу Світлана Ковальчук й ін.
Досягненнями, досвідом та напрацюваннями поділились також викладачі Інституту економіки та менеджменту: проф. Іванна Запухляк («ІЕМ ІФНТУНГ як осередок співпраці виконавчих місцевих органів влади, бізнесу, освіти та громадськості»), завідувачка кафедри прикладної економіки, координаторка Центру розвитку підприємництва «БізнесІнкубатор» ІФНТУНГ Уляна Бережницька («Проєктна і промоційна діяльність бізнес-інкубатора ІваноФранківської громади»), проф., депутатка Івано-Франківській обласної ради VIII демократичного скликання Ліліана Гораль, а також викладачі й гаранти освітніх програм «Маркетинг» Христина Обельницька, Надія Даляк, Юлія Неміш.
Форум виявив проблемні особливості реклами, які вимагають окремого аналізу та взаємодії органів влади, бізнесу, освіти, науки та громадськості та потребують подальших напрацювань для їх вирішення.
В рамках форуму відбувся нетворкінг з питань дуальної освіти в ІЕМ щодо спеціальностей інституту, а також тренінг-стажування щодо основних засад та державного регулювання рекламної діяльності в Україні в контексті Закону України «Про рекламу» зі змінами від 02.10.2023 року; українського та європейського досвіду саморегулювання в рекламній галузі; критеріїв визначення дискримінаційної реклами в контексті Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» СОУ 21708654 -002-2011; проведено розбір практичних кейсів правопорушень законодавства про рекламу; здійснено особисті активності науково-педагогічних працівників у фокус групах.