Як саморегуляція в студентському віці допоможе нашим магістрам вчитися ЛЕГШЕ та викладати ЕФЕКТИВНІШЕ! Ваш запит – наша дія: Бінарна лекція про саморегуляцію за ініціативою студентів!

30 вересня 2025 р. магістри ОП «Германські мови і літератури (переклад включно), перша – англійська» (ГФм-24-1/2) мали унікальну можливість взяти участь у гостьова лекція-практикум, присвяченій саморегуляції особистості в професійній діяльності! 🧠💼

Ця ідея виникла завдяки ініціативі та запитам наших випускників групи ГФм-23-1/2 під час захисту їхньої асистентської практики навесні 2024 року. Ми прислухаємося до наших студентів, тому з радістю запросили їх також долучитися до цієї важливої події!

Заняття провели практикуючий психолог, кандидат педагогічних наук Кравченко В. Ю. та доктор педагогічних наук, проф. Тимків Н. М. 

Зустріч була надзвичайно пізнавальною, цікавою та корисною! Магістри змогли дослідити фактори саморегуляції, що допоможе їм діагностувати власні психологічні особливості як студентів-першокурсників та краще визначитися з майбутнім професійним напрямом для успішної самореалізації.

Психологія студентства: Розуміємо особливості разом, щоб краще вчитися та навчати! Дякуємо за ваші ідеї!

Дякуємо Надії Михайлівні та Вікторії Юріївні за організацію цієї цінної лекції! 🙌

#Філологія #Переклад #Магістратура #Педагогіка вищої школи #Психологія #Саморозвиток #ІФНТУНГ #Бінарна лекція

  • Психологічний тренінг
  • Психологічний тренінг
  • Психологічний тренінг