Студенти 3 курсу спеціальності «Менеджмент» мали унікальну можливість дізнатися про новітні тенденції в управлінні від кращих менеджерів компанії Eleks Івано-Франківськ.
26 листопада 2019 р. для студентів та викладачів кафедри було проведено лекцію в межах дисципліни «Менеджмент і адміністрування» (блок - управління персоналом, проф. Кінаш І.П., ас. Мацькевич О.Ю.) в офісі ІТ компанії Eleks.
Дякуємо еducation coordinator Олі Овсянецький за цікаву екскурсію креативним робочим простором, за можливість зазирнути за куліси робочих буднів та бізнес-процесів IT компанії. Студенти мали можливість побачити важливі аспекти соціально відповідальної поведінки Eleks через практики відповідального ставлення до своїх співробітників, споживачів, екології та інших зацікавлених сторін. Сортування сміття — одна з екоініціатив, яку зараз активно впроваджує ІТ-компанія, дотримуючись принципів сталого розвитку. В офісі Eleks розміщені контейнери для збору паперу, скла, пластику та металу. Варто зауважити, що ініціаторами сортування стали самі співробітники компанії, а IT-фахівці розробили програмний додаток, який допомагає сортувати правильно. Для майбутніх менеджерів - це приклад застосовання концепції соціальної відповідальності на практиці та чудова мотивація для розвитку правильних та корисних звичок.
В лекторії Eleks відбулася зустріч та знайомство з HR-менеджером Христиною Липецькою, проєктним менеджером (PM) Андрієм Кутинським та девелопером (DEV) Володимиром Цимбалістим. HR-менеджер наголосила, що її робота полягає в тому, щоб допомогти керівнику проєкту підібрати команду, націлити на результат, визначити роль кожного учасника. Для цього їй потрібно знати запити працівників, їх настрій, розуміти, які зміни слід провести, яким чином на них відреагує персонал, чому так відбувається. Христина також акцентувала увагу на важливості кроскультурного менеджменту в сфері IT.
Project Manager (PM) Андрій Кутинський поділився своїм досвідом роботи та розкрив особливості процесу управління проєктом (від ініціалізації до завершення проєкту). Зі слів Андрія, основний обов’язок і відповідальність PM – довести ідею замовника до реалізації у встановлений термін, використовуючи наявні ресурси. В рамках цієї задачі PM’у необхідно визначити основні завдання, створити план розробки, організувати команду, налаштувати процес роботи над проєктом, забезпечити зворотній зв’язок між командою та замовником, усувати перешкоди для команди (ризик-менеджмент), контролювати якість і виконання термінів. Андрій Кутинський зауважив, що 80 % роботи PM – це комунікація; ідентифікував необхідні Hard та Soft skills, а також зазначив навички ефективності роботи PM, зокрема: відповідальність за прийняті рішення, швидка адаптація та здатність вчитися новому.
Девелопер (DEV) Володимир Цимбалістий розповів про важливість комунікаційних навичок. На його думку вміння домовлятися (договороздатність) - це особлива форма впливу під час роботи над проєктом та те, що і визначить його кінцевий результат. Володимир зауважив, що в його роботі важливо зрозуміти, як працює бізнес замовника і яка роль в цьому бізнесі належить програмному продукту, що розробляється. Наголосив про важливість системного мислення.
Дякуємо Eleks за співпрацю, відкритість та бажання ділитися тим, що робите та любите!
А ми продовжуємо вчитися та набувати практичний досвід!
До нових зустрічей!