Польові дослідження «Бізнес в реаліях» з ароматом кави

Креативний підхід до навчальних практик студентів освітньо-професійних програм «Економіка бізнесу» та «Міжнародна економіка» спеціальності 051 – Економіка вигадали на кафедрі прикладної економіки Інституту економіки та менеджменту. Для цього створили програму польових досліджень «Бізнес в реаліях», у рамках якої сьогодні й відбулась  навчально-ознайомча практика для здобувачів ІІ курсу (групи ЕК- 22-1, МЕ-22-1) спеціальності 051 Економіка у компанії Coffee Lab Roasters.  Студентів та відповідальних за практику викладачів – завідувачку  кафедри прикладної економіки Уляну БЕРЕЖНИЦЬКУ, доцентів цієї ж кафедри – Людмилу ВОЙТКІВ, Ірину МЕТОШОП, асистента Наталію ЯЩЕРІЦИНУ, зустрів один із співзасновників, випускник кафедри прикладної економіки, стейкхолдер освітньої програми «Економіка бізнесу» Тарас ВОЙТКІВ. Він та провів екскурсію  та поділився досвідом організації фірми, якій вже виповнилось 8 років, й важливими акцентами у провадженні бізнесу.

Крім того, студенти ознайомились з виробничим процесом обсмажування і фасування кави, детально вивчили питання логістики сировини, обладнання, особливостей кадрової та маркетингової політики.

Спілкування було цікавим, пізнавальним та атмосферним, з ароматом запашної кави.  Гості висловили вдячність стейкхолдеру Тарасу ВОЙТКІВУ та усій команді Coffee Lab Roasters за активну участь в освітньому процесі ІФНТУНГ.

Довідково. Coffee Lab Roasters почалася вісім років тому з ростерії, де обсмажували каву, і переросла у велику компанію, що займається кавовим обладнанням, вчить барист та досліджує кавову культуру. Зараз компанія поєднує в собі кілька різних напрямків роботи з кавою. Їхня команда налічує близько 10 осіб. У кожного із чотирьох співвласників є свої напрямки роботи: стратегічний, фінансовий, сервіс обслуговування кавового обладнання, а також контроль якості за кавою, закупка зеленого зерна та обсмажка кави. Є хлопці, які фасують каву, майстер, який обслуговує кавове обладнання, кур’єр та дизайнер. 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5