У п’ятницю, 08/09/2023, відбудеться відкритий вебінар «Ринок технологічних продуктів: від ініціаторів до лідерів ніші».
Щороку перед School of Digital Business Академія Genesis запрошує своїх лекторів поспілкуватися у межах відкритої зустрічі.Минулого року говорили про вибір ніші, а цього разу пропонують поговорити про те, як правильно запускати продукт.
Cпікери:
Андрій Дробот, викладач Київської школи економіки, засновник та проєктний директор AmRock | U Can Strategy and Restructuring consulting.
Богдан Говорун, Founder, Genesis Accelerator. В екосистемі Genesis відповідає за Growth Accelerator, який має портфель з 20+ продуктів у B2C сегменті.
Основні теми
Аналіз ринку для дизайну MVP. Чому запускати повноцінний продукт одразу – погана ідея? Визначаємо ринкові потреби. Говоримо про ключові аспекти ринкового дослідження та вплив аналізу конкурентів на визначення унікальних особливостей MVP.
Роль стратегії на етапі запуску продуктів. Проговоримо головні складові ефективної стратегії запуску продукту на ринок. Дізнаємося, яким чином наявність стратегії запуску допомагає успішно вивести продукту на ринок та уникнути типових помилок.
Pivot – розворот стратегії розвитку продукту чи послуги і фокусу уваги на етапі активного росту. Обговоримо, як визначити момент, коли необхідно змінити стратегію. Поділимося, як збалансувати збереження основної ідеї продукту з необхідністю адаптації до змін ринкових умов під час півоту. Коли? 08 вересня (п’ятниця) з 18:00 до 19:30.
Онлайн. Захід відкритий для всіх охочих – необхідно лише зареєструватися: