Кафедра підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу продовжує розвивати академічні партнерства та поширювати сучасні практики стратегічного маркетингу серед здобувачів вищої освіти. У межах освітньої компоненти «Стратегічний маркетинг» Національного університету «Києво-Могилянська академія» для здобувачів магістерських програм «Маркетинг» та «Розвиток бізнесу та консалтинг» 11 та 13 листопада 2025 р. до проведення бінарної лекції в було залучено гарнта ОПП «Маркетинг», доц. к.е.н. Христину ОБЕЛЬНИЦЬКУ - фахівчиню з маркетингових комунікацій та інтегрованих стратегій просування. До лекції долучилась завідувач кафедри д.е.н., проф. Ірина ПЕРЕВОЗОВА,
Під час заняття, проведеного спільно з викладачем Києво-Могилянської академії, здобувачі магістерських програм «Маркетинг» та «Розвиток бізнесу та консалтинг» КМА отримали можливість опрацювати:
- сучасні підходи до побудови комунікаційних стратегій бренду;
- інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій (IMC) у B2C та B2B сегментах;
- методики вибору оптимальних каналів просування в умовах цифрової трансформації;
- кейси українських та міжнародних компаній щодо формування довгострокової комунікаційної цінності.
Бінарний формат дозволив поєднати академічну складову дисципліни зі стратегічним баченням Христини ОБЕЛЬНИЦЬКОЇ як практика, забезпечивши здобувачам глибше розуміння ролі комунікаційної стратегії у конкурентній стійкості бізнесу.
Latest News
-
Construction beyond our imagination
-
Appeal to global academic and research community on de-putinization of academia
-
Ukraine's energy rebuilding plan
-
IFNTUOG International Projects are on a High Level of Development in the Precarpathian Region
-
International Project Festival – 2021 was held for the first time in the Precarpathian Region