Захистити науково-педагогічних працівників від вигорання

В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу на базі кафедри підприємництва та маркетингу за сприяння Української Асоціації Маркетингу відбувся триденний тренінг «Івент-маркетинг як дієвий психологічний інструмент запобігання професійному вигоранню НПП ЗВО», який об’єднав понад 50 науковців з різних закладів вищої освіти України.

Захід ініціювала завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ, проф. Ірина ПЕРЕВОЗОВА, справедливо вважаючи: «Третій рік військової агресії, турбулентності освітнього середовища, економічна нестабільність поряд з навантаженням кінця навчального семестру та року загалом – це лише невелика низка факторів емоційного та професійного вигорання науково-педагогічних працівників.  Людина не дає собі ради зі звичним обсягом роботи, не може бути продуктивною ні на освітянській, ні на науковій ниві. І  навіть, якщо повністю викладається, починає працювати менш продуктивно, стає більш дратівливою та втрачає здатність зосереджуватися на виконанні завдань. Ігнорування цих проблем може мати серйозні наслідки, зокрема, втрату ключових працівників».

Саме тому програма тренінгу була зосереджена на змістовному контенті та низці практичних вправ, спрямованих на профілактику емоційного й професійного вигорання. Учасники мали можливість ознайомитися з сучасними техніками івент-маркетингу, які можуть бути використані як ефективний інструмент для покращення психологічного стану освітян, повернути їм мотивацію та задоволення від роботи, підвищити загальну продуктивність команди.

Науковці мали нагоду обговорити актуальні теми, закріплюючи практики подолання вигорання практичними вправами, зокрема й в рамках воркшопу «Івент-маркетинг як дієвий психологічний інструмент протидії професійному вигоранню науково-педагогічного персоналу ЗВО». 

До тренінгу також долучилися магістранти та аспіранти спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво та торгівля». Їхня участь підкреслила важливість поєднання наукових знань із практичними навичками в умовах сучасних викликів освітньої діяльності та війни.

Підсумовуючи результати заходу, організатори відзначили високу зацікавленість аудиторії та позитивний зворотний зв'язок від учасників. Результатом обміну досвідом та обговорень стали пропозиції щодо   вдосконалення психолого-комунікативної, управлінської, проєктивної та рефлексивної компетентностей, а також навчання впродовж життя. Ефективність тренінгу підтвердила важливість використання івент-маркетингу як дієвого інструменту для підтримки емоційної та професійної стабільності освітян.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9