Магістр-маркетолог переміг на Всеукраїнському конкурсі зі спеціальності

Весна 2021 року принесла Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу важливу та заслужену перемогу на Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів зі спеціальності «Маркетинг». За підсумками роботи компетентного журі, її виборов магістр спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Андрій Мізерак, який представив захищену дипломну роботу на тему «Розробка стратегії комерційної розвідки підприємства», написану під1 науковим керівництвом завідувачки кафедри підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту, проф. Ірини Перевозової. Об’єктом його дослідження стали процеси проведення комерційної розвідки, використання маркетингової діагностики як одного з інструментів комерційної розвідки задля підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр та магістр відбувається на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету вп’яте. Метою проведення конкурсу є залучення талановитої молоді до дослідницької діяльності, підвищення престижу науки у студентському середовищі, удосконалення навчальної та наукової роботи студентів, рівня їхньої професійної підготовки зі спеціальності «Маркетинг».

​​​​​​​2До конкурсантів виставлялись серйозні вимоги – роботи мали відповідати вимогам галузевих стандартів та «Положенню про проведення Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг». Крім того, до рецензування були залучені як представники академічної спільноти, так і фахівці-практики. Цьогоріч у заході взяли участь 32 ЗВО: у номінації «Бакалаврські роботи» – 54 учасники; у номінації «Магістерські роботи» – 102. Тож диплом І ступеня магістр-маркетолог Андрій Мізерак здобув у нелегкій конкурентній боротьбі.

Уся університетська спільнота пишається своїм успішним випускником, його доробком, а також високою оцінкою роботи кафедри підприємництва та маркетингу, яка готує висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу.

  • 2
  • 3
  • 4
  • 5