В рамках вивчення дисципліни «Товарно-цінова політика» та роботи наукового гуртка кафедри ПіМ 26.04.2021 р. в онлайн форматі відбувся студентський круглий стіл за темою «Ціна, як інструмент маркетингової цінової політики».
Серед питань, що на нього було винесені:
- процедура прийняття рішень щодо визначення ціни;
- товарна політика підприємства і механізм її реалізації;
- концепція організаційної діяльності та інші.
Викликали жваву дискусію такі запитання, як:
- методи визначення цінності товару для споживача;
- маркетингові цінові стратегії.
Солтис Юрій та Притула Юлія запропонували власні шляхи до вирішення проблем ціноутворення брендів та методичних підходів в цьому питанні.
За результатами круглого столу були отраманні знання по процедурі прийняття рішень щодо визначення ціни.
Ця зустріч перша в низці круглих столів, започаткованих кафедрою ПіМ для наукової діяльності студентів спеціальностей ПТ і МРК та традиційно присвячена Дням науки в ІФНТУНГ.