SMM-стратегія, архетипи брендів та маркетинг у соцмережах

17.11.2022 року для студентів 4-го курсу денної форми навчання спеціальності "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" в рамках вивчення навчальної дисципліни "Практична підготовка 2" (викладач PHD з менеджменту, Оксана Дюк) відбувся відкритий захід із залученням практика Софії Солоничної (співзасновниця «Save Digital School» і «Save Digital Agency») на тему "SMM-стратегія, архетипи брендів та маркетинг у соцмережах. SMM-план, який приведе тебе до результату. 12 етапів розвитку бренду через SMM". Впевнені, що реальні рекомендації від практичного фахівця сприятимуть досягненню результатів навчання за даною дисципліною.

  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6