Рекламіст як нестандартна професія галузі

11 січня 2022 року Наказом Міністерства економіки України № 81-22 затверджено «Професійний стандарт «Рекламіст».  Це такий собі мікс стратега, фінансиста і просто гарного співрозмовника. Від такої людини в компанії очікують розуміння ринку, ключових гравців і конкурентів.

Власне своїм повноцінним офіційним стандартом рекламіст зобов’язаний Українській асоціації маркетингу (УАМ), робоча група якої шляхом важкої праці, наполегливості, саморозвитку і перш за все, любові до справи з розробки професійного стандарту «РЕКЛАМІСТ» досягла поставленої мети. На особливу увагу1 заслуговую той факт, що у розробці стандарту активно брала участь завідувачка кафедри маркетингу та підприємництва Інституту економіки та менеджменту ІФНТУНГ, проф. Ірина Перевозова, до наукових інтересів якої належать економіко-управлінські, маркетингові та облікові засади розвитку соціально-економічних систем, економічна експертиза, контролінг, інноваційний розвиток. Серед предметів, які викладає професорка – бізнес-діагностика, маркетингова діагностика, конфліктологія та бізнес-етика, управлінський консалтинг, основи маркетингової діяльності, стратегічний маркетинг тощо. Тож не дивно, що фахівця такого масштабу залучили до написання професійного стандарту рекламіста. Адже щоб стати хорошим спеціалістом, потрібно пройти всі кола маркетингу – збір і аналіз даних, пошук і аргументація інсайтів, дизайн, копірайтинг, канали реклами, робота з підрядниками, навички презентації і продажі, досвід роботи як в рекламних агентствах, так і в маркетинг відділах бізнесу. Чим більше коло компетенцій стратега, тим вища його цінність на ринку.

Завдяки представникам Національного агентства кваліфікацій, Міністерства соціальної політики, Міністерства економіки України, професійній маркетинговій спільноті, висококваліфікованим фахівцям у галузі маркетингу, їхній підтримці та внесенню коректив з’явилась можливість створення нормативного документу для підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств, установ, організацій.

Детальніше з професійним стандартом «Рекламіст» можна познайомитись тут.