08.04.2024 р. на кафедрі ПіМ, в рамках засідання наукового гуртка
«Підприємництво і маркетинг», відбувся ІІ-й тур XXXVI науково-технічної
конференції ІФНТУНГ. Зустріч була проведене в он-лайн режимі на платформі
Zoom.
Тематика тез приємно вражала своєю актуальністю. 44 студентські
наукові доповіді осягнули тематику лідерства, рефреймінгу, нейромаркетингу
та ін. Значну увагу було приділено перспективам та розвитку бізнес-
середовища в умовах невизначеності; маркетингу в умовах цифровізації;
підприємницькій діяльності в умовах війни; енергетичній безпеці тощо.
Призові місця розподілились між доповідачами слідуючим чином:
1-е місце – Створення маркетингових підходів для ресторану української кухні
з арабським смаком.
Ужва Ангеліна Дмитрівна, студенка групи МРК-21-1
Науковий керівник, д.е.н., професор Ніценко В.С.
2-е місце –Глибинні маркетингові опитування як спосіб вивчення цільової
аудиторії на прикладі моделі GPJ (GAINS / PAINS / JOBS) та QC (QUALITY
CRITERIA)
Сухоребська Олена Юріївна, студентка групи МРК-21-1
Науковий керівник: д.е.н., професор Перевозова І.В.
2-е місце – Інновації в промисловому маркетингу: вповадження нових
технологій та розвиток подукту
Жолобак Вікторія Миколаївна, студентка групи ПТ-20-1
Науковий керівник: к.е.н., доцент Шепель Т.В.
3-е місце – Тенденції та закономірності розвитку бізнесу в інтернет -
середовищі
Фіцак Іван Ігорович, студент групи ПТ-22-1
Науковий керівник: к.е.н., доцент Побігун С.А.
3-е місце – Формування стратегії SMM в соціальних мережах
Якубенко Наталя Ярославівна, студентка групи ПТ-22-1
Науковий керівник: к.е.н., доцент Побігун С.А.
Вітаємо переможців конференції та їх керівників!
ІІ-й тур XXXVI науково-технічної конференції ІФНТУНГ
Додаткова інформація новин: