Нещодавно на базі Мукачівського державного університету відбулася kick-off meeting у рамках міжнародного проєкту «Developing Future Educators' Digital Competence Through Introducing Robotics into Curriculum», спрямованого на розвиток цифрових компетенцій майбутніх педагогів шляхом інтеграції робототехніки в освітні програми.
У зустрічі взяли участь керівники проєкту, учасники, серед яких представники ІФНТУНГ – завідувачка відділу координації проєктної діяльності Тетяна ПОПОВА та доцент кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Лідія ФЕШАНИЧ. Під час зустрічі обговорювалися ключові питання впровадження робототехніки в освітній процес, відбулося підписання угоди про партнерство, розробка комунікаційної стратегії та подальші кроки для ефективної реалізації проєктних завдань. Основний акцент було зроблено на підготовці викладачів, здатних ефективно впроваджувати сучасні технології в навчання студентів в умовах цифрової епохи.
Варто додати, що цей проект був підготовлений представниками Донбаської національної академії будівництва і архітектури, яка на даний час увійшла до складу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, а його партнерами виступають Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Мукачівський державний університет, Подільський державний університет, університет Тарту, Грацький технічний університет та дитячий садок «Раквере Рохуая».
Учасники поділилися кращими практиками впровадження робототехніки в освітній процес та визначили подальші кроки для успішної реалізації проєкту. Особливе місце у програмі зустрічі посіли тематичні сесії, присвячені питанням якості реалізації проєкту та розробці ефективної стратегії поширення отриманих напрацювань.
Захід став потужною відправною точкою для плідної співпраці та інновацій у підготовці педагогічних кадрів, який сприяє інтеграції робототехніки як невід’ємного компонента цифрової освіти.
Учасники подякували організаторам та всім партнерам за чудову атмосферу, високий професіоналізм і натхнення до нових освітніх змін.