GENDER NON-DISCRIMINATION IN ADVERTISING

Проводиться спільне дослідження української асоціації маркетингу та Індустріального гендерного комітету з реклами, в якому прийняла участь завідувачка кафедри підприємництва та маркетиннгу Ірина ПЕРЕВОЗОВА "GENDER NON-DISCRIMINATION IN ADVERTISING: THE STRUGGLE AND VICTORY OF UKRAINE" ( "Гендерна недискримінація в рекламі: боротьба і перемога України").

Видання розповідає про десятирічний шлях України до встановлення рамок за дотримання ринком принципу гендерної недискримінації в рекламі. Станом на 2022 рік Україна має найпрогресивніше законодавство щодо профілактики дискримінаційних зловживань та дієвий механізм саморегулювання.

У проведенні дослідження брали участь викладачі кафедри та здобувачі вищої освіти спеціальностей 075 Маркетинг (першого освітнього рівня) та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (першого і другого освітнього рівнів), стейкхолдери ОПП. Оприлюднення результатів дослідження сприятиме підвищенню обізнаності здобувачів щодо проблеми наявності дискримінації в рекламі, розумінню теми та необхідності попереднього тестування рекламних оголошень, подальшому проведенню моніторингу сексистської зовнішньої реклами в українських містах, приверненню уваги до шкоди, завданої сексизмом, та подальшій боротьбі з дискримінаційними практиками. 

З результатами дослідження можна ознайомитись тут 

Кафедра підприємництва та маркетингу і всі НПП кафедри є членами ГО УАМ, Ірина ПЕРЕВОЗОВА очолює Івано-Франківське відділення ІГКР.

Додаткова інформація новин:

ОСТАННІ НОВИНИ

На думку фахівця