Лекції від стейкхолдера - нагода для зростання

В Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу нині відбулись дві важливі події. Директор сервісного бізнесу ''ДТЕК Нафтогаз'' Лукаш Островскі прочитав для студентів закладу  лекцію «Advances in well testing and interpretation», а начальник відділу з інвестицій ''ДТЕК Нафтогаз'' Олег Гафич розглянув тему «Як гроші рухають енергію: базова економіки нафтогазових проєктів».

Цикл лекцій розпочався розповіддю начальника відділу з комунікацій Юрія Берези та головного фахівця відділу з комунікацій  Аліни Дворник  про компанію ''ДТЕК Нафтогаз'' та її здобутки, а також про можливості стажування та отримання  стипендій. Йшлося також про сталий розвиток, кар’єру та дозвілля колективу компанії. Після презентації відбулась вікторина, що виявила кращих знавців нафтогазовидобутку України та світу. Перше місце здобув студент групи НІВ-25-1 Дмитро Михалевич , друге - студент групи НБ-23-1 Павло Халява, третє - студент групи НБ-22-1 Юрій Яровий.


Після захоплюючої вікторини естафету підхопив Лукаш Островський. На лекції пана Лукаша йшлося про те, що таке процес тестування свердловини; про методологію проведення тестування, наземне та підземне обладнання, інтерпретацію результатів проведеного тестування. Всі питання дуже важливі у практичній діяльності нафтовиків. Тож спілкування з фахівцем такого високого рівня стало чудовою нагодою для професійного зростання студентів Інституту нафтогазової інженерії.

Не менш цікавою виявилась зустріч майбутніх економістів з Олегом Гафичем, який поділився з ними секретами забезпечення успіху нафтогазових проектів, які будуть прибутковими й привабливими для інвесторів. Студенти ловили кожне слово пана Олега, бо мине зовсім небагато часу і вже їм, молодим дипломованим спеціалістам, треба буде вивіряти кожен фінансовий крок компаній, в яких вони мріють працювати, 

В тому, що ці мрії здійсненні, не доводиться сумніватись. Стейкхолдери не випадково підтримують тісний контакт з університетом і долучаються до освітнього процесу. Вони потребують поповнення своїх колективів висококваліфікованими фахівцями, тож допомагають сьогоднішнім студентам максимально наблизитись до реальних виробничих процесів, аби  згодом вони  потужно стартували вже з першого робочого місця і першого робочого дня.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • S
  • Q
  • 7
  • 8
  • R
  • 66
  • 55
  • 44
  • E
  • A
  • S
  • D
  • F
  • Z
  • Xx
  • C