Зустріч із майбутніми абітурієнтами

  

    Навчальний рік розпочався, але робота з потенційними абітурієнтами продовжується!

    Освітня програма "Міжнародний готельно-туристичний бізнес" не зупиняється у залученні нових студентів. Саме тому першими в цьому навчальному році для знайомства з ІФНТУНГ завітали студенти Прикарпатського фахового коледжу лісового господарства та туризму.

    Студенти відвідали унікальний Геологічний музей, що розташований в університеті, де отримали нові корисні знання стосовно мінералів, котрі експонуються в музеї та особливостей їх використання в сучасному готельно-туристичному бізнесі.
    Несподіване поєднання тематики екскурсії, однак при проєктуванні готельних комплексів стає вже більш актуальнішим використання натуральних матеріалів та виконання цікавих дизайнерських рішень за допомогою натурального каменю. Саме тому дві галузі в екскурсії об'єднались в цікаву концепцію.       

    Опісля викладачем освітньої програми Людмилою Семиргою студентам було проведено ознайомче заняття із використанням смарт-ресурсів геологічного музею, що базувалось на пізнанні основних принципів освітньої програми та концепції "Готельно-туристичний бізнес: інструменти актуальних рішень ХХІ століття".

    Готельно-туристична індустрія - це не просто напрямок діяльності, а справжній бізнес-сегмент, який може поєднати в собі роботу наукової спільноти, комерції та суспільства.
    Запропоновано кейси позиціонування на туристичному ринку дестинацій, завдяки історичним фактам, легендам, подіям, що приваблюють туристів на прикладах:
    - с. Старуня, де було знайдено волохатих носорогів, що через десятиліття спонукали до створення туристичної локації "Парк історії землі";
    - м. Краків, де символом міста та в подальшому туристичною візитівкою обрано постать з давніх легенд про Вавельського дракона;
    - каменях Довбуша, що являються скелями в різних локаціях Івано-Франківської області, однак оповиті історіями про відому постать Олекси Довбуша, вони постійно приваблюють туристів, а після виходу нещодавно фільму про славнозвісного опришка, стають все більш популярними та інших.

    Студентам запрезентовано перспективи та можливості розвитку здобувачів вищої освіти ОП, а також інформаційні ресурси освітньої програми, такі як: сайт ОП, фейсбук сторінка, рекламні ролики, створені учасниками студентського гуртка "Туристична ліга" та висвітлено останні події зі студентського життя "сім'ї МГТб".

   Сподіваємось, наступного року в приймальній комісії ми побачимо їх знову серед абітурієнтів, що обрали наш університет!

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9