Напрями роботи

Додаткова інформація

На виконання Комунікаційної стратегії університету інформаційно-медійний центр працює над створенням позитивного іміджу університету за такими напрямами:

  1. Висвітлення інформації про основні події та заходи університету, діяльність структурних підрозділів, важливі новини з життя студентської й академічної університетської спільноти 
  2. Виставкова діяльність (організація участі університету у виставках, розробка виставкових інформаційних стендів, виставкових матеріалів тощо)
  3. Інформаційно-наочне оформлення університету і його підрозділів (інформаціні стенди, таблиці (таблички), банери наглядного інформування тощо)
  4. Розробка та забезпечення виготовлення рекламно-сувенірної продукції
  5. Ведення сторінок університету в соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube)
  6. Звязки, комунікація  університету з засобами масової інформації, громадянським суспільством, відповіді на запити громадян
  7. Участь в організуванні та проведенні іміджевих заходів університету, їх інформаційний супровід