Додаткова інформація
На виконання Комунікаційної стратегії університету інформаційно-медійний центр працює над створенням позитивного іміджу університету за такими напрямами:
- Висвітлення інформації про основні події та заходи університету, діяльність структурних підрозділів, важливі новини з життя студентської й академічної університетської спільноти
- Виставкова діяльність (організація участі університету у виставках, розробка виставкових інформаційних стендів, виставкових матеріалів тощо)
- Інформаційно-наочне оформлення університету і його підрозділів (інформаціні стенди, таблиці (таблички), банери наглядного інформування тощо)
- Розробка та забезпечення виготовлення рекламно-сувенірної продукції
- Ведення сторінок університету в соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube)
- Звязки, комунікація університету з засобами масової інформації, громадянським суспільством, відповіді на запити громадян
- Участь в організуванні та проведенні іміджевих заходів університету, їх інформаційний супровід