Захід № 3 "Школи наставника ДФЗО" на тему: "Педагогічні та соціально-психологічні аспекти роботи наставника при ДФЗО. Оцінка передумов впровадження ДФЗО"

 

   18 (24) червня 2024 року відбувся третій заключний захід «Школи наставника ДФЗО» на тему: «Педагогічні та соціально-психологічні аспекти роботи наставника при ДФЗО. Оцінка передумов впровадження ДФЗО».

     На заході виступили:

    Ірина ПЕРЕВОЗОВА, доктор економічних наук,професор,завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу, очільниця Координаційного центру дуальної освіти ІФНТУНГ.

    Максим РОМАНОВ, кандидат технічних наук, доцент, експерт з питань організації освітнього процесу у вищій школі.

    Під час заходу учасники мали змогу ознайомитися з основними аспектами впровадження дуальної форми навчання. Зокрема, було розглянуто питання рентабельності освітнього процесу та способи підготовки даних для відповідних розрахунків. Учасники також отримали вичерпну інформацію щодо аналізу кадрових потреб, що є необхідною умовою для успішного впровадження дуальної форми навчання. Фахівці, які виступали на заході, підкреслили важливість тісної співпраці між навчальними закладами та підприємствами. Вони також наголосили на необхідності створення сприятливих умов для студентів, що дозволить підвищити рівень їхньої практичної підготовки та конкурентоспроможності на ринку праці.  Дана оцінка передумов впровадження ДФЗО (налагодження та погодження комунікаційних зв’язків між ЗВО та підприємством, розроблення навчального плану освітньої програми за ДФЗО, реалізація контролю та оцінювання знань студентів, які навчаються за ДФЗО). Захід викликав жвавий інтерес та активне обговорення серед учасників, що свідчить про актуальність та важливість теми дуальної освіти в Україні. Цей захід став важливим кроком у напрямку вдосконалення системи освіти та підготовки кадрів закладів освіти, що відповідають сучасним вимогам ринку праці.

До зустрічі у наступних заходах!

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23