Захід №1 "Школи наставника ДФЗО" на тему «Освітній процес на підприємстві: чи це можливо?»

24 березня о 14.00 відбувся перший захід «Школи наставника ДФЗО» на тему: «Освітній процес на підприємстві: чи це можливо?», який привернув увагу понад 50 учасників зі всіх регіонів України. У навчанні взяли участь як представники ЗВО, так і роботодавці.

На заході виступили:

1. Ярослав ШТАНЬКО- експерт з питань організації освітнього процесу у вищій школі, 7+ років досвіду роботи начальником навчальної частини ЗВО, к. істор. наук, доцент, заступник першого проректора Університету Короля Данила.

2. Людмила ВАСИЛЕГА- директорка Центру компетенцій та розвитку людського капіталу Федерації роботодавців України, експертка з питань ринку праці та розвитку людського капіталу, 18 років досвіду роботи в HR сфері в якості керівника підрозділів, HRD провідних українських компаній (металургія, транспорт), 15+ керівник регіонального HR клубу.

3. Ірина ПЕРЕВОЗОВА- голова Ради громадської організації «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права», голова Івано-Франківського Регіонального Представництва Індустріального гендерного комітету з реклами, голова Івано-Франківського відділення Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ.

Обговорювалися особливості дуальної форми здобуття освіти: головні риси і сильні сторони. Учасники ознайомилися з перевагами й обмеженнями по дуальній формі освіти, дізналися про вимоги й інноваційні методи такого навчання. Також розглянули основні види документів закладів освіти, що розробляються для реалізації освітньої програми за дуальною формою. Зокрема проаналізували реальні практики основних способів контролю за виконанням індивідуального навчального плану. Охарактеризували візію розвитку ДФЗО на підприємстві, очікування стейкхолдерів та взаємодію із закладами освіти. Зазначалося про професійний відбір здобувачів освіти, їхнє тестування для визначення професійно важливих якостей, оцінки діяльності під час виробничої практики. Наголошувалося на перспективах дуальної форми здобуття освіти. Наприкінці, видане практичне завдання для виявлення цілей запровадження дуальної освіти з використанням методу Smart-технології.

Дякуємо учасникам за присутність, виявлений фідбек та активну участь у дискусіях!

До зустрічі на другому заході 31 березня о 14.00!

 

 

 

  • ШН 1
  • шн2
  • шн3
  • шн4
  • шн5
  • шн6
  • шн7
  • шн13
  • шн8
  • шн9
  • шн10
  • шн11
  • шн12