Монографія "Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри"

Шановні колеги, вийшла у світ анонсована нами монографія:

«Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри»

Розділи монографії:

Розділ 1. Місце і роль маркетингу в підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі

Розділ 2. Управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання

Розділ 4. Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі

Розділ 5. Маркетинг інновацій як інструмент сучасного бізнесу

Розділ 6. Методичні аспекти оцінки маркетингової діяльності

Розділ 7. Креативні індустрії як детермінанти розвитку SMART-суспільства

Розділ 8. Психологічні аспекти розвитку особистості в спектрі маркетингових професій