Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП

5 червня 2025 року в онлайн-форматі відбувся круглий стіл «Стратегічне управління маркетингом та стратегії digital-маркетингу» — підсумковий захід в межах реалізації програми академічної мобільності між Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу (ІФНТУНГ) та Національним університетом «Чернігівська політехніка» (НУЧП).

Ця ініціатива стала частиною партнерської угоди між кафедрою підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ та кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУЧП, укладеної з метою посилення освітньої синергії та обміну досвідом між викладачами і здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти. 

Метою круглого столу було обговорення результатів академічної мобільності між НПП кафедри маркетингу та підприємництва ІФНТУНГ та кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУЧП, яка проходила у травні 2025 року у онлайн форматі з проведенням спільних тренінгів та освітніх заходів для магістрів ОП «Маркетинг» обох ЗВО.

Зокрема, протягом травня 2025 року (01–30.05) було реалізовано програму академічної мобільності, що передбачала комплекс заходів:

Тренінг 1 «Стратегії digital-маркетингу» (6.05.2025 року) для студентів-магістрів ОП “Маркетинг” НУЧП:

  • Соціальні мережі як інструмент реклами;
  • Вимірювання результативності маркетингу через задоволення клієнтів;
  • Стратегічні рівні управління та типологія стратегій;
  • Маркетинг відносин;
  • Цифрова діагностика в маркетинговому менеджменті;
  • Вирішення кейсового завдання.

Тренінг 2 «Стратегічне управління маркетингом: розвиток бізнесу, якість та взаємодія зі споживачами» (13.05.2025 року)  ІФНТУНГ:

  • Сучасні механізми управління якістю;
  • Стратегії росту та розвитку;
  • Сегментація та визначення цільової аудиторії;
  • Створення лояльності та довіри споживача;
  • Вирішення кейсового завдання.
    До участі в круглому столі долучились науково-педагогічні працівники обох університетів:

Від ІФНТУНГ:

  • Перевозова І.В. — д.е.н., професор, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу;
  • Даляк Н.А., Обельницька Х.В., Земляков І.С., Морозова О.С., Лозінська Л.Д. — к.е.н., доценти кафедри;
  • П’яста А.Р. — асистент кафедри.

Від НУ «Чернігівська політехніка»:

  • Хоменко І.О. — д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики;
  • Ільчук В.П., Лисенко І.В., Москаленко В.А., Рябов І.Б., Бабаченко Л.В. — к.е.н., професори та доценти кафедри.

За результатами участі в круглому столі «Стратегічне управління маркетингом та стратегії digital-маркетингу» НПП отримали сертифікати про академічну мобільність обсягом 60 годин (2 кредита ЄКТС), що засвідчує їхню інтенсивну роботу під час академічної мобільності у наступних видах робіт: 

1. Вивчення РП партнерських ОП.

2. Вибір дотичних тем ОП "Маркетинг" в партнерських ЗВО.

3. Складання Програми академічного обміну по дотичних темах відповідних ОП.

4. Підготовка викладачем лекційного матеріалу у межах Програми академічного обміну.

5. Складання презентаційного матеріалу.

6. Складання кейсового завдання для учасників академічного обміну.

7. Проведення лекції у визначений час програми академічної мобільності.

8. Перевірка виконаного кейсового завдання учасниками академічного обміну.

9. Формування сертифікатів.

10. Підготовка  інших супровідних документів академічної мобільності

11. Обговорення результатів проведеної  академічної мобільності та напрямів наступних подій для продовження співпраці.

 Отримані результати та переваги академічної мобільності

 

Для студентів-магістрів  ОП «Маркетинг» обох ЗВО:

  • Отримання міжуніверситетського досвіду навчання;
  • Засвоєння практичних digital-інструментів маркетингу;
  • Залучення до стратегічного мислення та міжрегіонального діалогу.
  • Розширення професійного світогляду через обмін з іншим закладом.
     

Для викладачів обох університетів:

  • Підвищення кваліфікації (60 годин / 2 кредити ЄКТС);
  • Обмін методичними підходами та кращими практиками;
  • Встановлення основ для спільних наукових і освітніх ініціатив;
  • Удосконалення змісту ОП «Маркетинг» з урахуванням сучасних викликів.
     

Подальші ініціативи

Учасники круглого столу ініціювали:

  • Запровадження спільних та гостьових лекцій;
  • Проведення міжуніверситетських маркетингових досліджень у межах магістерських проєктів здобувачами;
  • Розробку спільних наукових досліджень та публікацій;
  • Залучення здобувачів до проєктної та дослідницької діяльності кафедр;
     

Цей круглий стіл став прикладом ефективного академічного партнерства та підтвердженням того, що синергія між університетами дає нову якість освіти та викладання.

  • Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП
  • Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП
  • Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП
  • Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП
  • Круглий стіл за підсумками академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП