ІФНТУНГ пропонує можливості для STEM-освіти

Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації української освіти. Тож навчальні заклади забезпечують її розвиток на різних рівнях. Серед ЗВО великі можливості для STEM-освіти має Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, який володіє такими необхідними для поглибленого засвоєння системи знань і умінь STEM-освіти науково-дослідними лабораторіями, науковими музеями, інноваційними центрами.

Саме широкий спектр можливостей ІФНТУНГ викликав інтерес у методистки вищої категорії відділу STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України Лариси БУЛАВСЬКОЇ, яка завітала нещодавно до університету, щоб побачити все на власні очі. Під час робочого візиту гостя відвідала Центр інноваційного розвитку, Геологічний музей, лабораторії. Директор Центру Володимир КОРНУТА та резидент Центру Василь ВИТВИЦЬКИЙ продемонстрували обладнання та можливості його використання у популярному напрямку активації технічної творчості молоді - STEAM-освіти. Відбулась також екскурсія Геологічним музеєм, де директорка музею Леся ПАЛІЙЧУК представила різні експонати та мінералогічну колекцію, яку визнано національним надбанням. Незвичайне 

хімічне шоу, показане гості, теж належить до можливостей заохочення молоді до наукових досліджень. 

До слова, ІФНТУНГ забезпечує вищий професійний рівень розвитку STEM-освіти. В університеті відбувається становлення фахівців різних науково-технічних та інженерних професій, а також підвищення професійної майстерності педагогічних працівників із впровадження нових методик викладання, відповідних курсів та реалізації інноваційних проектів.

Під час візиту разом із директоркою Центру освітніх інновацій Марією ПОЧИНОК було обговорено перспективні напрямки співпраці Центрів та системи модернізації освіти у розвитку навичок використання підходів проектної освіти вчителями закладів освіти області з метою популяризації технічної освіти, без якої важко уявити розвиток економіки краю та України в умовах воєнного стану та післявоєнної відбудови.

 

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4