Активності продовжуються у межах реалізації партнерської угоди щодо академічної мобільності між кафедрою підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ) та кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка» (НУЧП) для студентів та викладачів магістерських освітніх програм зі спеціальності 075 «Маркетинг».
Завдяки ініціативи керівниці Програми академічної мобільності від ІФНТУНГ — завідувачки кафедри підприємництва та маркетингу, д.е.н., професорки Ірини ПЕРЕВОЗОВОЇ, та координаторки Програми від НУЧП — завідувачки кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професорки Інни ХОМЕНКО, спільно з гарантом ОП «Маркетинг» другого магістерського рівня ІФНТУНГ Христиною ОБЕЛЬНИЦЬКОЮ відбувся наступний захід для студентів магістерських програм за спеціальністю 075 «Маркетинг»: ОП «Маркетинг» (ІФНТУНГ) та ОП «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» (НУЧП) у межах сформованого узгодженого переліку спільних заходів.
Події академічної мобільності на кафедрі підприємництва та маркетингу в межах відбуваються системно, про попередню подію детальніше ТУТ .
Зокрема, 13 травня 2025 року проведено черговий онлайн-тренінг «Стратегічне управління маркетингом: розвиток бізнесу, якість та взаємодія зі споживачами», який на високому рівні забезпечений викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики:
Лектор: к.е.н., доц. Лисенко І.В.;
Лектор: к.е.н., доц. Москаленко В.А.;
Лектор: к.е.н., доц. Рябов І.Б.;
Лектор: к.е.н., доц. Бабаченко Л.В.
Зміст цього тренінгу базується на узгоджених освітніх компонентах освітніх програм другого магістерського рівня ІФНТУНГ та НУЧП і спрямований на розвиток практичних компетентностей у сфері стратегічного маркетингу, маркетингової аналітики, взаємодії зі споживачами та управління якістю в маркетинговій діяльності.
Програма онлайн-тренінгу від НУЧП 🎓 «Стратегічне управління маркетингом: розвиток бізнесу, якість та взаємодія зі споживачами»:
2 пара (09:30–10:50)
Тема НУЧП: Механізм сучасного управління якістю
Освітній компонент НУЧП: Управління якістю в маркетинговій діяльності
Лектор: к.е.н., доц. Лисенко І.В.
Тема ІФНТУНГ: “Безпека послуг. Стандарти обслуговування. Контроль якості послуг. Методи дослідження”
ОК “Маркетинг взаємовідносин”
3 пара (11:00–12:20)
Тема НУЧП: Маркетингові стратегії росту / Управління маркетингом під час масштабування ММСБ
Освітній компонент НУЧП: Управління маркетингом в ММСБ
Лектор: к.е.н., доц. Москаленко В.А.;
Тема ІФНТУНГ:“Маркетингові стратегії зростання”
ОК “ «Стратегічний маркетинг та стратегічне управління»
4 пара (12:50–14:10)
Тема НУЧП: Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку
Освітній компонент НУЧП: Стратегічний маркетинг
Лектор: к.е.н., доц. Рябов І.Б.;
Тема ІФНТУНГ: Тема: “Маркетингові стратегії сегментації й вибору цільового ринку”
ОК «Стратегічний маркетинг та стратегічне управління»
5 пара (14:20–15:40)
Тема НУЧП: Створення взаємовідносин зі споживачами
Освітній компонент НУЧП: Маркетингова логістика
Лектор: к.е.н., доц. Бабаченко Л.В.
З них 2 години – на самостійне опрацювання матеріалів
Тема ІФНТУНГ: “Маркетинг відносин в системі маркетингового менеджменту підприємств”
ОК “Маркетинг взаємовідносин”
Участь у тренінгу забезпечує для учасників:
- Поглиблення знань з актуальних тем маркетингового управління;
- Можливість обміну досвідом між студентами та викладачами двох провідних університетів та кафедр;
- Отримання сертифікатів, що підтверджують участь у заходах академічної мобільності.
Слідкуйте за подальшими новинами про реалізацію партнерських програм між ІФНТУНГ та НУЧП — попереду ще більше інтегрованих освітніх ініціатив!