Вікторія ЖОЛОБАК, студентка гр. МРК-20-1, спеціальність 075 – Маркетинг, Інститут економіки та менеджменту
Наша розумниця називає себе «математиком з ноткою творчості»: «З однієї сторони – цифри, формули, графіки, з іншої – бажання креативити, створювати щось цікаве». Ось так і знайшла свій омріяний фах на стику двох інтересів. Дівчині припало до душі, що маркетолог повинен завжди бути креативним та готовим до постійних змін. Привабливість професії маркетолога бачила ще й у тому, що вона пропонує широкий спектр напрямів розвитку власних здібностей та інтересів.
За порадами вчителів, друзів та студентів університету обрала ІФНТУНГ. Коли почала навчатись, зрозуміла, що не помилилась ні з вибором ЗВО, ні з вибором спеціальності. Маркетинг відкрився для розумної та творчої особистості широкою палітрою можливостей здобути навички соціолога, дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Цьому якнайкраще сприяли викладачі університету, які мали за собою численні маркетингові досягнення та завзято передавали їх студентам, спонукали до навчання й творчого підходу.
До того ж зазначає успішна студентка: «Я завжди намагалася добре навчатися. І мені, насправді, дуже подобається шукати інформацію, генерувати ідеї, творити, працювати. Моя мотивація – працювати на результат!» Її досягненням сприяють організованість, аналітичний склад розуму, креативність, гнучкість, комунікабельність та життєве кредо – «У тебе все вийде, якщо ти дійсно цього захочеш».
З таким підходом до вивчення фаху наша розумниця без роботи точно не залишиться. А оскільки маркетингові знання та вміння є універсальними, то компетентний фахівець матиме змогу ефективно працювати у будь-якій національній економіці, на будь-яких сегментах глобальних ринків і відтак – зробити успішну кар’єру.
Бажаємо Вікторії високо тримати планку та впевнено крокувати до професійного успіху!
Обираючи спеціальність «Маркетинг», Ви обираєте власний успіх!