Як зробити комунікацію максимально ефективною? Які є етапи комунікації? Як отримати і не втратити довіру від населення? Як вирішувати конфліктні ситуації? Відповіді на ці та багато інших питань мали можливість отримати представники територіальних підрозділів Державної судової адміністрації України під час навчального семінару-тренінгу на тему «Комунікація та взаємодія».
Навчання для публічних управлінців провели викладачі кафедри публічного управління та адміністрування Інституту гуманітарної підготовки та державного управління - кандидат наук з державного управління, доцент Віталій Малімон і доктор політичних наук Василь Остап’як. Семінар проводився спільно з Інститутом післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Про важливість обраної тематики наголошує один зі спікерів заходу - Василь Іванович Остап’як: «Таку тему семінару ми з колегами обрали не випадково, адже саме вдосконалення навичок роботи з населенням і налагодження ефективної комунікації всередині державних органів є основною складовою підготовки публічних управлінців. Сподіваємось, що учасники тренінгу обов’язково спробують втілити отримані знання та навики в своїй професійній діяльності».
Під час навчального семінару викладачі детально розглянули планування комунікацій в умовах діджиталізації публічної служби, шляхи організації ефективного комунікативного простору та використання ефективних технік щодо надання публічних послуг. Загалом семінар пройшов у форматі інтерактивного практикуму й активного обговорення проблематики покращення внутрішніх і зовнішніх комунікацій.