Анотації вибіркових дисциплін кафедрального вибору ОПП "Маркетинг" (магістр)

Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр" (2023-2024 роки вступу)

*Вибір здійснюється протягом першого тижня навчання (один з блоків) на основі письмових заяв студентів (подаються на кафедру (ауд. \0526).

Дисципліни блоку 1 (Кафедральний каталог)

Креативний маркетинг

Галузевий маркетинг

Рекламний менеджмент

Бренд-менеджмент

Перформанс-маркетинг

Дисципліни блоку 2 (Кафедральний каталог)

Цифровий маркетинг

Маркетингове стратегічне планування в цифровому середовищі

Нейромаркетинг

Пошукова оптимізація та web-аналітика

Омніканальний маркетинг