Захід №2 "Школи наставника ДФЗО" на тему: "Ефективна організація освітнього процесу на підприємстві: що треба знати?"

 

31 березня о 14.00 відбувся другий захід «Школи наставника ДФЗО» на тему: «Ефективна організація освітнього процесу на підприємстві: що треба знати?»

 

На заході виступили:

1. Алла Чайковська – представниця від ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», Науково-методичний кабінет безперервного професійного розвитку та освіти дорослих.

2. Ярослав Штанько - експерт з питань організації освітнього процесу у вищій школі, 7+ років досвіду роботи начальником навчальної частини ЗВО, к. істор. наук, доцент, заступник першого проректора Університету Короля Данила.

3. Людмила Василега - директорка Центру компетенцій та розвитку людського капіталу Федерації роботодавців України, експертка з питань ринку праці та розвитку людського капіталу, 18 років досвіду роботи в HR сфері в якості керівника підрозділів, HRD провідних українських компаній (металургія, транспорт), 15+ керівник регіонального HR клубу.

4. Ірина Перевозова - голова Ради громадської організації «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права», голова Івано-Франківського Регіонального Представництва Індустріального гендерного комітету з реклами, голова Івано-Франківського відділення Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ.

 

Обговорювалася статистичні дані за результатами експерименту впровадження дуальної форми здобуття освіти: кількість закладів ФПО, що мають здобувачів дуальщиків, кількість здобувачів дуальщиків, кількість реалізованих практичних кейсів, розмір підприємств-партнерів, які продовжують навчати здобувачів ЗФПО тощо. Учасників ознайомили з етапами започаткування ДФЗО: що врахувати і передбачити. Зазначалися особливості переходу (переведення) здобувачів, їхнього керування та планування розподілу часу. Наочно демонструвалися варіанти заповнення відповідних документів.  Окрім цього, розглядалися особливості процесу адаптації персоналу.

 

Дякуємо учасникам за присутність, виявлений фідбек та активну участь у дискусіях!

 

До зустрічі на третьому заході 07 квітня о 14.00!

 

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19