Не можна недооцінювати вплив реклами на бажання споживачів товарів і послуг. Саме рекламно-інформаційна продукція частково формує світогляд людей, для яких вона створюється, а дискримінаційна реклама навмисне зміцнює гендерні стереотипи, зображуючи чоловічі та жіночі ролі, пропагуює сексизм.
Дискримінаційною вважається реклама, що вміщує чи використовує твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками щодо особи та/або групи осіб.
17-19 травня 2024 р. завідувач кафедри підприємництва та маркетингу, очільниця Індустріального гендерного комітету з реклами в Івано-Франківській області, проф. Ірина ПЕРЕВОЗОВА прийняла учась в семінарі «Імплементація в навчальний процес закладів освіти теми протидії дискримінації в рекламі», що проводився Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Семінар зібрав в одному залі викладачів з 15 областей України, представників ДПСС України та юристів. Фахівці разом аналізували сучасні тенденції на ринку реклами та обговорювали заходи щодо протидії дискримінації за ознакою статі в умовах війни, ділилися кращими кейсами та науковими напрацюваннями. За результатами семінару у 18 провідних закладах України здобувачі обговорюватимуть поняття дискримінації за ознакою статі в рекламі на своїх парах, навчяться виявляти дискримінаційну рекламу, розумітимуть її наслідки для брендів та суспільства.