Дисципліни, методичне забезпечення ОП "Туризм"

Additional Information

 

rob- РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ 

metod - ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ, КОНСПЕКТИ, РЕКОМЕНДОВАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

1    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ; 

1- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО КУРСОВИХ РОБІТ

pidruch- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЛАБОРАТОРНИХ І ПРАКТИЧНИХ РОБІТ

 

Дисципліни, які викладаються студентам бакалаврам кафедрою туризму:

1 Методологія і організація наукових досліджень rob1  

2 Міжнародний туризмrob1     

3 Екологія з основами гідрометеорологіїrob1    

4 Екологіяrob1    

6 Географія туризмуrob1  

7 Промисловий туризмrob 1 

8 Туристична статистикаrob1 

9 Планування і організація турбізнесуrob 1

10 Курортна справаrob1 

11 Рекреаційні комплекси світуrob 1 

12 Туроперейтингrob1         

13 Організація туристичних подорожейrob pidruch

14 Стратегія сталого розвитку туризмуrob 1

15 Організація готельного господарства rob 1                                                 

16 Організація екскурсійної діяльностіrob1          

17 Економіка підприємств туризмуrob1  

18 Управління проектами в туризміrob1      

19 Управління якістю туристичних послугrob 1 

20 Екскурсологіяrob 1  

21 Наукова іноземна мова діяльностіrob1 

22 Топографія та картографія в туризміrob1 

23 Туристичне країнознавствоrob1     

24 Основи туризмознавстваrob1  

25 Ландшафтознавство та заповідна справаrob 1    

26 Організація анімаційної діяльності в туризміrob 1    

27 Організація ресторанного господарстваrob1   

28 Інноваційні технології в туризмі rob1  

29 Геотуризмrob1  

30 Екотуризмrob1    

31 Історія туризмуrob1   
32 Туристичне краєзнавствоrob 1

33 Маркетинг в туризміrob 1    

34 Інформаційні технології в туризміrob1      

35 Проектування та дизайн туристичних комплексів rob 1  

36 Архітектура та дизайн курортних комплексів rob  1   

37 Санітарія та гігієна рекреаційного середовищаrob1 

38 Туризмологіяrob1 

39 Самодіяльний туризмrob 1

40 Менеджмент в туризміrob1 

41 Безпека туризмуrob 1 

42 Основи туризмознавстваrob1 

43 Інфраструктура туркомплексівrob1     

44 Екологічна експертиза туристичних комплексівrob 1

 

Практики:

1 Навчальна практика "Вступ до фаху" І курсrob

2 Навчальна польова практика ІІ курсrob

3 Виробнича практика ІІІ курс rob                      

4 Переддипломна практика ІV курс  rob                   

 

Дисципліни вільного вибору із загальноуніверситетького каталогу для бакалаврів:

Організація власного ресторану rob

Організація економподорожей rob

 

 

Кваліфікаційна робота:

Бакалаврська робота                                 

 

Програми атестації:

Бакалаврів

 

 

Підготовка бакалаврів, спеціалістів та магістрів проводиться у відповідності з галузевим стандартом підготовки фахівців із туризму та дисциплін вільного вибору ВНЗ і студента:
   У своїй освітній діяльності університет повністю перейшов на новий зміст навчання, визначений освітньо-професійними програмами підготовки фахівців за ступеневою схемою: бакалавр-спеціаліст-магістр. Велика увага приділяється удосконаленню процесу навчання всередині кожного освітньо-кваліфікаційного рівня з метою оновлення напрямів неперервної підготовки фахівців: комп'ютерна, фундаментальна, інженерна, мовна та інші складові освіти. З цією метою на факультетах розроблено програми наскрізної підготовки за напрямами.
   Особливістю навчальних планів і програм є:
      1 Врахування міжнародного досвіду. Звертається увага на зовнішні фактори, які впливають на глобальні, економічні та освітні напрями розвитку освітньої діяльності. Проводиться робота з метою входження до Європейського освітнього простору з певними стандартами змісту та якості освіти. Згідно з рішенням колегії Міністерства освіти й науки, молоді та спорту України ІФНТУНГ входив до переліку вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, в яких проводився педагогічний експеримент із впровадження принципів Болонської декларації.
      2 Врахування регіональних потреб. Дозволяє забезпечити якісну фундаменталізацію та профілізацію за рахунок взаємної участі факультетів та інститутів університету з підготовки фахівців за різними спеціальностями і напрямами при одночасному забезпеченні високих можливостей міжпредметних зв'язків з урахуванням пропозицій регіональних замовників фахівців.
      3 Практична підготовка студентів. Студенти І-V курсів проходять навчальні, виробничі та переддипломні практики на навчальних полігонах, на сучасних підприємствах і в організаціях різних галузей господарства. Із провідними галузевими підприємствами укладено договори про підготовку спеціалістів.
      4 Інтенсивне використання комп'ютерної технології навчання.
   В університеті активно впроваджуються комп’ютерні технології навчання. Це стосується використання прикладних програм в навчальних дисциплінах, роботі в INTERNET, оформлення курсових та дипломних проектів. Комп’ютерні технології впроваджені у тестові форми сесійного контролю знань з дисциплін у Центрі тестування університету, що дозволяє неупереджено та об’єктивно оцінити рівень знань студентів. Створено також Центр із впровадження дистанційного навчання з відповідним програмним забезпеченням. Забезпеченість комп’ютерами в університеті становить 2473 шт., кількість комп’ютерів на 100 студентів – 20.
   Підготовка бакалаврів та спеціалістів на кафедрі туризму проводиться у відповідності з галузевим стандартом підготовки фахівців з туризму та дисциплін вільного вибору ВНЗ та студента.
   Практична підготовка студентів-туризмознавців відбувається як у лабораторіях кафедри, так і на туристичних підприємствах, з якими укладені понад 20 угод про співпрацю.
   За роки свого існування університет випустив понад 44 тисяч спеціалістів. Студенти здобувають освіту на денній формі навчання та без відриву від виробництва на факультеті заочного та дистанційного навчання.
   В університеті створено центр із впровадження дистанційного навчання, розроблено координаційною групою заходи щодо запровадження першого етапу системи. Для цього складено графік розробки дистанційних курсів. Укладено угоду про співпрацю між університетом та Українським центром дистанційної освіти (м. Київ), у рамках якої безкоштовно отримано програмне забезпечення системи дистанційного навчання Lotus Learning Space. Створено сервер дистанційного навчання та тестову Інтернет-сторінку.