У тому, що життя в умовах COVID-19 геть не таке, як раніше, переконалися і магістри-філологи групи ФІЛм-19-1. Не встигнувши провести всі заплановані на асистентську науково-педагогічну практику завдання, вони не впали у відчай, а із завзяттям почали опановувати медіаосвітні технології. Після методичного семінару у створеній для проходження практики віртуальній класній кімнаті Google Classroom (доц. Янишин О. К.), де майбутні педагоги ознайомилися із методиками створення Google Classroom та проведення Zoom-конференцій магістри взялися за опанування цих технологій: створили власні віртуальні класи й окремі курси, яким присвоїли унікальні коди, залучили до них учнів. На сторінці кожного курсу практиканти самостійно публікували навчальні матеріали, проводили опитування, тести й створювали тематичні завдання, публікували оголошення у стрічці класу, додаючи в них не лише текст, а й, приміром, зображення або презентації, спілкувалися зі своїм учнями у чаті.
Під час методичних брейн-рингів (Як цікаво та правильно укласти конспекти з англійської та німецької мов чи перекладу? Як зорганізувати наукове дослідження та показати його результати? Як ефективно організувати навчання студентів в умовах карантину? тощо) керівники практики (доц. О. М. Ріба-Гринишин, О. К. Янишин, М. В. Штогрин) надавали майбутнім педагогам необхідну підтримку.
За результатами проведеної науково-дослідної роботи всі магістри провели Zoom-лекцію з використанням презентацій та інтерактивних завдань. Переконатися в ефективності власноруч створених методичних матеріалів допомогло опрацювання результатів самостійно проведених гугл-тестів. Тож нумо сприймати кожну складну ситуацію як можливість досягнути нових вершин. Пам'ятаймо: Дорогу здолає той, хто йде!
Думки з приводу
Ірина Бенеш: «Через карантин, я не мала змоги провести всі заняття в аудиторіях. Але перехід на дистанційне навчання мав свої переваги, оскільки подарував новий досвід організації навчання в умовах карантитину. Якщо ще пів року тому, я не замислювалась про всі тонкощі функціонування та роботи таких програм як Зум та Гугл-Класрум, то сьогодні я є впевненим користувачем. Це був надзвичайно цікавий досвід. Тому я пропоную включити можливіть подальшого вивчення платформ Зум та Гугл-Класрум для майбутніх практикантів в межах стаціонарного навчання».
Роксолана Соломон: «Чітко дотримуюсь думки, що гарний фахівець починається з гарного студента, а педагог – з успішної асистентської практики».
Оксана Кулиняк: «Практика була дуже цікавою і насиченою різними подіями, вона сподобалася не тільки нам, але й студентам. Особливо цінне те, що ми зрозуміли: для досягнення високих результатів у освітньому процесі необхідно на заняттях дотримуватися правильної організації діяльності студентів. Також важливим для викладача є уміння приділяти увагу кожному студентові, активізувати їх, мотивувати і пропонувати різні види робіт».
Роксолана Джоган та Ірина Заруба: «Асистентська науково-педагогічна практика викликала прагнення вдосконалювати свої педагогічні здібності».
Влад Шкляр: «Я пропоную надалі включити вивчення платформ Zoom та Google-Classroom для майбутніх практикантів в межах стаціонарного навчання».