29.10.22 для студентів 2 курсу спеціальностей Маркетинг і Підприємництво, торгівля та біржова діяльність було проведено лекцію на тему "Пошук інформації у зовнішніх джерелах" в межах дисципліни "Формування маркетингового контенту". Запрошеним лектором була випускниця кафедри Підприємництва та маркетингу Кізима Марта, фахівець з контролю якості постачальників проєкту Porsche. Марта поділилась зі слухачами способами пошуку зовнішньої інформації в інтернет-медіа, публічних базах даних та нюансами використання пошукових систем. Завдяки різнобічному досвіду лектора (- бізнес-аналіз в В2В та В2С сегментах; - ведення бухгалтерського обліку ФОП (платник ПДВ); - розробка брендбуку для компаній; - створення стартап-проєктів під час участі в програмах: Big Idea Challenge, Big Ideathon, Creative Shock, UGEN, бізнес-кейси на базі інституту; - контроль якості постачальників автомобілебудівної галузі) лекція була наповнена прикладами з практичної діяльності.
Марта порадила студентам бути активними в навчанні та науковому житті, оскільки "ніколи не знаєш в якій сфері буде гідна віддача, тому треба тестити свої інтереси". До занять навчанням, наукою чи бізнесом варто додати і хобі. Далі слова Марти:
Ну і хобі, без яких я би здуріла у тому вирі професійних занять: дизайн вишиванок (тільки handmade і авторські ескізи під замовника), стендап галицькою мовою. Це все випливає із власних цінностей, бо як творча особистість - мушу творити щось унікальне, дуже люблю українську автентику і тому популяризую через одяг, який адаптований до сучасності і гумор, щоб з тими англіцизмами не забули своє рідне)
Пошук інформації у зовнішніх джерелах - лекція фахівця
Additional news information: