Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ

19 березня 2025 року магістри освітньої програми «Маркетинг» (гарант к.е.н., доц. Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА) гр. МРКм-24-1 Вікторія САВЧАК, Софія ЯКИМІВ, Віталій ГУК в рамках вивчення дисципліни «Статегічницй маркетинг та стратегічне управління» (викладач зав. кафедри д.е.н., проф. Ірина ПЕРЕВОЗОВА) в рамках реалізації договору про співпрацю відвідали гостьову лекцію на тему «Використання ШІ для вдосконалення маркетингових процесів», що відбувалась на базі Запоріжського національно університету.

Спікером виступив Mykyta TERENTIEV, AI & Machine Learning Engineer компанії Snowdrop Solutions (Іспанія). Модератором заходу виступила в. о. завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу ЗНУ Вікторія МАЛТИЗ. Захід відбувався англійською мовою.

Під час лекції учасники ознайомилися з ключовими аспектами застосування штучного інтелекту в маркетингу, розглянули сучасні алгоритми ШІ, їхню роль у підвищенні залученості клієнтів та персоналізації маркетингових стратегій. Спікер розповів про глобальні тенденції витрат на AI-рішення у сфері маркетингу, зокрема автоматизацію створення та оптимізації контенту. Окрему увагу було приділено сегментації аудиторії,  індивідуалізації маркетингових повідомлень за допомогою передових технологій аналізу даних, формування маркетингових  стратегій. У результаті жвавої дискусії дійшли висновку, що сьогодні ШI вже трансформує маркетингові стратегії, роблячи їх більш ефективними, персоналізованими й орієнтованими на дані конкретного бізнесу, визначаючи його конкурентні переваги.

Окрім здобувачів вищої освіти до лекції долучилисть науково-педагогічні працівники кафедри підприємництва та маркетингу к.е.н., доц. Тетяна САВЧУК, д.е.н., проф. Олег ДЗЬОБА та аспірант Андрій П’ЯСТА,  Захід викликав зацікавленість також і в представників Таврійського державного агротехнологічного університету ім. Дмитра Моторного, НТУ «Харківський політехнічний університет». 

Дякуємо спікеру за захопливий екскурс у світ штучного інтелекту та його використання при побудові маркетингових стратегій!

  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ
  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ
  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ
  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ
  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ
  • Використання штучного інтелекту в маркетингових процесах: англомовна гостьова лекція для студентів ІФНТУНГ