23 лютого 2023 відбулося друге засідання гуртка «Фінанси, банківська справа та страхування (ФБС)» наукового спрямування.
Темою засідання було питання глобального характеру «Хто Я?»
Керівник гуртка к.е.н., доцент кафедри фінансів Король Світлана повідомила гуртківцям про особливості визначення приналежності у майбутній професії. Детально окреслила області застосування Soft Skills і Hard Skills.
Очевидно, що для спеціальності «072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» важливо мати як «м'які», так і «жорсткі» навички.
«М'які» навички включають комунікацію, співпрацю, лідерство, творчість та аналітичність. Вони є важливими для взаємодії з клієнтами та колегами, ведення презентацій, документації та управління проектами. Для фінансових професіоналів ці навички також можуть включати здатність працювати з даними, розуміння людської психології та емпатії.
«Жорсткі», зазвичай, включають технічні знання та навички, зокрема такі як фінансовий аналіз, облік і оподаткування, здатність розуміти регулятивні вимоги та обмеження, знання економіки та фінансової грамотності.
Відтак студенти завдяки визначенню своїх скілів мали змогу «знайти себе» у майбутній професії.
Керівник гуртка підсумувала, що для фінансових професіоналів важливо мати глибокі знання та досвід в різних аспектах фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку. Тому у загальному, важливо мати як «м'які», так і «жорсткі» скіли, так як вони є запорукою успішної кар'єри в галузі фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку. Підкреслила, що від специфічних вимог, залежно від посади та організації, можуть бути відмінності в тому, які навички є більш важливими. Проте, зазвичай, успішні фахівці у тій чи іншій галузі мають мати баланс між скілами.
Крім того, керівник гуртка запропонувала гуртківцям апробувати самостійно визначені скіли у «Школі Ґрантового Менеджменту» – це 3-денний безкоштовний тренінг для ініціативних містян, які не мають досвіду в реалізації власних проєктів, але мають бажання робити корисні зміни в Івано-Франківській ОТГ.
Гуртківці запропонували шість ідей для подачі на ґрант. Шляхом обговорення зосередилися на тій, яка найбільше привернула увагу в умовах сьогодення.
Сформували команду-учасницю школи, яка матиме змогу пройти основні етапи – від мапування ідеї до заповнення аплікаційної форми.