23 червня 2020 року університет прйняв участь в онлайн-семінарі "Європейський та український досвід у підготовці фахівців за дуальною формою.Практичні аспекти" нарада в МОН.doc
Дуальна освіта : німецький досвід Німецький досвід.pdf
Досвід розгортання дуальної форми здобуття вищої освіти в українських закладах фахової передвищої та вищої освіти dosvid_vnz_po_do.pdf
Роботодавці про дуальну форму здобуття вищої освіти robotodavci_pro_do.pdf
Оперативна нарада щодо реалізації здобуття вищої освіти в університеті за дуальною формою 11 вересня 2020 operatyvna_narada_po_do.pdf
Онлайн-конференція експертної комісії по обговоренню Положення по ДО 21 вересня 2020 р. 21.09.20_-_onlayn-konf._po_obgovorennyu_polozhennya_po_do.pdf
Міжнародна конференція “Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти України” (22.10.2020), https://nmc-vfpo.com/osvita/dualna/
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ за результатами першого року проведення експерименту із запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти https://nmc-vfpo.com/wp-content/uploads/2020/09/dualna-web-15-53.pdf
21 січня 2021 р. під головуванням заступника Міністра освіти і науки України з питань європейської інтеграції А.О. Вітренка, відбулось онлайн засідання робочої групи з реалізації І та ІІ етапів Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти у вищій та фаховій передвищій освіті, в якому прийняла участь член робочої групи МОН, координатор дуальної освіти університету д.е.н., Перевозова І.В.
Проєкт Положення про Дуальну форму здобуття освіти 19.01.2021 (3).doc
Зміни до наказу МОН від 13.02.2019 № 175 (в редакції 14.01.21 № 51) (4).doc
11.03.2021р. відбулося онлайн засіданні експертної робочої групи МОН України з внесення змін та пропозицій до форми звітності щодо реалізації пілотних проєктів з впровадження дуальної форми здобуття освіти згідно наказу МОН від 15.10.2019 №1296 онлайн засіданні експертної робочої групи МОН України.pdf