Новина про те, що освітня програма рівня магістр "Інформаційні технології для сталого розвитку енергетики / Informational Technologies for Sustainable Energy Engineering", запроваджена в ІФНТУНГ, отримала міжнародну акредитацію від агентства «ZEvA», одного з найдосвідченіших та найуніверсальніших агентств у Німеччині з 27-річним досвідом у сфері акредитації програм, системної акредитації, оцінювання та сертифікації у галузі вищої освіти в рамках програми подвійних дипломів, дуже зацікавила студентів, котрі почали звертатися до нас із запитанням, які саме переваги вона має. Ми спілкувались із цього приводу з координатором програми, доцентом Кафедра комп’ютерних систем і мереж Мар'яном Слабіногою, який наголосив на кількох важливих аспектах:
-Перше, і, напевно, найголовніше - по закінченню цієї освітньої програми студент, крім диплому ІФНТУНГ, отримує диплом університету Об’єднаного Королівства - аналогічний до того, який отримує випускник London South Bank University, перебуваючи безпосередньо в кампусі університету в Лондоні.
Друге - це фінансова складова - для перших двох років вступу навчання на програмі залишається безкоштовним, і ми вже працюємо над забезпеченням фінансової стабільності програми в наступні роки.
Третє - це актуальність профілю програми для роботодавця. Україна зараз переживає непрості часи атак на енергетичну інфраструктуру, однак разом з тим, ми проходимо велику трансформацію цієї галузі, де ключовим фактором є впровадження інформаційних технологій, а навички роботи з даними, їх аналізу, візуалізації є необхідними для сучасного фахівця. Тому отримання знань, необхідних як майбутньому спеціалісту в ІТ, так і фахівцю що має експертність в енергетичному секторі, є важливим чинником працевлаштування в сьогоднішніх реаліях української економіки
Четверте - це можливість підтягнути свій рівень англійської, яка є мовою міжнародного спілкування. Цей пункт особливо важливий для мене, тому що вища освіта України досі в повній мірі не може вирватися з орбіти радянської освіти в першу чергу тому, що досі існують люди, які продовжують вважати російську мовою міжнародного спілкування, а не мовою окупанта, яки й десятиліттями заганяв науку в міжнародну ізоляцію, замість відкривати її для світу. Кожна людина, яка отримує достатній рівень англійської для розуміння і спілкування - це ще один крок до української науки як самодостатньої складової міжнародної спільноти. А те, що студенти вчаться англійською мовою у наших викладачів, дещо згладжує проблеми з розумінням і спрощує цей перехід. Тому навіть студенти, які дещо побоювалися навчання англійською, зараз стверджують, що не мають із цим проблем.