Маркетинг харчових продуктів в Україні та практика захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі

19 листопада 2024 року за запрошенням Президента Української Асоціації Маркетингу пані Ірини ЛИЛИК завідувач кафедри д.е.н., професор Ірина ПЕРЕВОЗОВА долучилась до роботи конференції: «Стратегічні вектори наближення України до європейських практик відповідального маркетингу: захист прав дітей від впливу реклами нездорової їжі».

Під час конференції було презентовано:

  • рекомендації для національної програми наближення регулювання маркетингу харчових продуктів в Україні з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі;
  • дорожню карту наближення регулювання маркетингу харчових продуктів в Україні з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.

Питання, що були підняті на конференції, є надзвичайно актуальними та стосуються не лише дітей, а й більшості населення України, в контексті необхідності гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків із українським ринком для входження України до єдиного ринку ЄС, а також щодо привернення пильної уваги до реклами нездорової їжі та реального вмісту харчових продуктів.

  • Маркетинг харчових продуктів в Україні та практика захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі
  • Маркетинг харчових продуктів в Україні та практика захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі
  • Маркетинг харчових продуктів в Україні та практика захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі
  • Маркетинг харчових продуктів в Україні та практика захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі