НАЛАГОДЖЕННЯ СПІВПРАЦІ МІЖ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ

На кафедру "Технологій захисту навколишнього середовища та безпеки праці" Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу завітали поважні гості: Білик Лілія методист Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти в Івано-Франківській області та Амброзяк Наталія викладач спеціальних дисциплін ДПТНЗ Івано-Франківського вищого професійного училища сервісного обслуговування техніки.
Під час зустрічі були обговорені можливості налагодження тісної співпраці між навчальними закладами з метою підвищення якості професійної освіти та інтеграції інноваційних підходів у навчальний процес. Гості разом з Теодозією Яцишин професором кафедри "Технологій захисту навколишнього середовища та безпеки праці"  обговорили можливі спільні проєкти та ініціативи, які дозволять студентам та учням поглибити свої знання, розвивати практичні навички та підвищувати рівень підготовки майбутніх фахівців, що є вкрай важливим в умовах відновлення України.
Крім того, гості мали можливість відвідати Інноваційний центр, що при ІФНТУНГ. Директор центру доц.Володимир Корнута представив можливості центру для студентської молоді, науковців, та зацікавлених осіб. Доцент кафедри "Технологій захисту навколишнього середовища та безпеки праці"  Андрій Коцюбинський продемонстрував сучасні наукові прилади та експерименти, які використовуються для популяризації науки серед студентів та учнів. Показані досліди викликали значний інтерес та захоплення, адже вони дозволяють наочно побачити теоретичні знання в дії та зацікавити молодь науковими дослідженнями.
Налагодження такої різнопланової співпраці є важливим кроком у зміцненні зв'язків між навчальними закладами, що сприяє обміну досвідом, спільному вирішенню актуальних проблем у сфері освіти та створенню нових можливостей для студентів та учнів. Це важливий крок у напрямку розвитку освітньої галузі, що дає змогу інтегрувати новітні технології та інновації в навчальний процес, сприяючи підготовці кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців.

  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6