Міжнародний маркетинг вищої освіти

Викладачі кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ підвищили кваліфікацію завдяки участі в семінарі «Міжнародний маркетинг вищої освіти».  Навчальний візит естонських маркетологів тривав протягом 5-7 вересня на базі Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.
В межах виступів генеральна директорка Triumph Health Кадрі Хальяс з Естонії, яка була однією з ініціаторок семінару, вказала, що метою заходу є організація міжнародної співпраці,  передача досвіду компетентності з різних сфер Україні та забезпечення технологічного внеску.  Зокрема, Карді Хальяс  відмітила про  психологічне здоров‘я, у тому числі здоров‘я студентів вищих навчальних закладів, адже завдяки технологіям вдається  працювати в напрямі турботи про психологічний стан.
Теми обговорень були надзвичайно широкими та незважаючи на це актуальними: від особливостей викладання маркетингових дисциплін в різних закладах освіти до стратегії ефективного маркетингу; міжнародний маркетинг вищої освіти; міжнародний маркетинг університету: зокрема приклад Тартуського університету (Естонія) для українського закладу вищої освіти, яким ділився Risto Mets, Head of Marketing and Communication Estonian University of Life Sciences (Tartu, Tartumaa, Estonia). 
“Ми організовуємо співпрацю у різних сферах, починаючи від освіти, закінчуючи дослідженням в сфері економіки і не тільки. І наш сьогоднішній семінар є прикладом доброї міжнародної співпраці між двома країнами, яку ми будемо продовжувати найближчим часом. Разом з естонськими колегами, ми тут за програмою міжнародної співпраці, яка фінансується естонським урядом спільно з українським міністерством освіти”, – підкреслив керівник відділу міжнародного маркетингу вищої освіти, представник Ради з питань освіти та молоді (Harno) у межах проєкту «Сходи до досконалості: посилення ефективної та надійної системи вищої освіти в Україні» Еро Лунурм.
По закінченні семінару учасники, а саме завідувач кафедри підприємництва та маркетингу, професорка Перевозова І. В., доцентки Обельницька Х. В. та Даляк Н. А. отримали сертифікати про підвищення компетентності у сфері міжнародного маркетингу та можливість ефективного планування і створення успішних стратегій проєктів.

  • 1
  • 2
  • 3