Prometheus у співпраці з БФ «Восток SOS» і Зоєю Лобод, співвласницею digital-агенції LOBODS, запрошує пройти безплатний курс «SMM: фундамент».
Станом на початок 2023 року в соціальних мережах було зареєстровано 4,76 млрд користувачів. Це більше ніж 60% від загальної чисельності населення планети
Середньостатистичний інтернет-користувач працездатного віку витрачає на соціальні мережі понад 2,5 години на день.
Бізнес, не представлений онлайн, має ризик зникнути або щонайменше недоотримати клієнтів і прибуток офлайн
SMM дає змогу залучати нову аудиторію та ефективно спілкуватися з наявною. Робота з соцмережами допоможе:
- побудувати імідж компанії;
- підвищити лояльність клієнтів;
- покращити впізнаваність бренду;
- збільшити трафік на сайті (а з ним — і продажі)
Як оформити шапку профілю та highlights? Що мають містити пости, stories, reels, прямі ефіри? Як будувати SMM-стратегії та аналізувати ефективність контенту?
На курсі ви сформуєте повне розуміння того, як просуватися в соцмережах і чим відрізняються функціонали, аудиторії та тренди кожної з них.
Навчання базується на реальних практичних кейсах: опановуйте та відразу впроваджуйте на своїх особистих і професійних сторінках!
Авторка курсу – Зоя Лобод:
співвласниця digital-агенції LOBODS;
cертифікована спеціалістка від Meta і Google;
випускниця курсу «Інфлюенсер маркетинг» університету Нью-Джерсі;
лекторка навчальних програм із digital-маркетингу з досвідом понад 5 років.
Digital-агенція LOBODS – це комплексний SMM-супровід більше ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу. Клієнти агенції – Carlsberg, Viber, ТаскомБанк, «Щедрий Дар», «Фрекен Бок».
Курс буде корисним:
студентам,
маркетологам,
PR-спеціалістам і комунікаційникам, які хочуть структурувати свої знання,
бренд-менеджерам,
менеджерам із продажів,
власникам бізнесу,
усім, хто планує опанувати нову професію.
Поки ви плануєте опанувати соціальні мережі, ваші конкуренти на них заробляють! Час розібратися із соцмережами.
Навчання розпочнеться 4 серпня, але реєстрація вже відкрита.
|