Шановні колеги, вийшла у світ анонсована нами монографія:
«Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри»
Розділи монографії:
Розділ 1. Місце і роль маркетингу в підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі
Розділ 2. Управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання
Розділ 4. Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі
Розділ 5. Маркетинг інновацій як інструмент сучасного бізнесу
Розділ 6. Методичні аспекти оцінки маркетингової діяльності
Розділ 7. Креативні індустрії як детермінанти розвитку SMART-суспільства
Розділ 8. Психологічні аспекти розвитку особистості в спектрі маркетингових професій