Про розвиток культурного туризму і маршрутів дискутували фахівці з України й Румунії

Нещодавно закінчився кількаденний міжнародний семінар «Розвиток місцевої культури та  культурного туризму шляхом створення й промоції культурних маршрутів», що проводився в межах проєкту «Карпатський культурний шлях», партнером якого є Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу.

Тематика семінару викликала жвавий інтерес не тільки в Карпатському регіоні, а і на півночі, сході та центрі України. В обговоренні взяли участь понад 70 учасників з української та румунської сторони: науковці, представники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, національних природних парків та заповідників, музеїв, надавачів туристичних послуг і громадських організацій та інші.

1Під час офіційного відкриття семінару з вітальним словом до учасників звернувся перший проректор ІФНТУНГ,  доктор технічних наук, професор Олег Мандрик. Під час свого виступу Олег Миколайович наголосив на важливості транскордонного співробітництва при реалізації проєкту задля збереження та просування культурної спадщини. Також до учасників семінару звернулися:  Марія Ковалів - заступник голови громадської організації «Асоціація економічного розвитку Івано-Франківщини (АЕРІФ)», менеджер проєкту; Раду Біг - виконавчий директор Центру розвитку малого та середнього бізнесу Марамуреського повіту (Румунія), Стеліяна Кожокаріу - експерт Міністерства підприємництва та туризму Румунії, Олександр Зрайко - начальник управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської обласної державної адміністрації та Оксана Шийчук -  експерт Представницького офісу спільного технічного секретаріату Програми ТКС ЄІС Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020.

2Під час роботи семінару координаторка проєкту від ІФНТУНГ, завідувачка кафедри туризму Людмила Архипова ознайомила учасників із результатами соціологічних опитувань культурно-історичних об’єктів і відвідувачів Івано-Франківської та Закарпатської областей України. Також пані Людмила презентувала бренд і маркетингову стратегію Карпатського культурного шляху.

За три дні учасники семінару ознайомилися з теоретичним курсом, що стосувався культурної та природної спадщини, культурного туризму, культурних маршрутів, бренду та маркетингової стратегії культурних маршрутів, відвідали презентацію проєкту «Карпатський культурний шлях» та його об’єктів в Україні та Румунії; ознайомилися з практичним досвідом створення та промоції Карпатського культурного шляху та обговорили важливість його розбудови.

Зважаючи на велику зацікавленість учасників і схвальні відгуки, семінар досягнув своєї мети - підвищення рівня знань та професійних навичок представників історико-культурних об'єктів, туристичних компаній та надавачі туристичних послуг, органів державної влади та місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства Івано-Франківської й Закарпатської областей (Україна) та повіту Марамуреш (Румунія) в сфері культури та туризму, створення та промоції культурних маршрутів.

За результатами семінару учасники отримали сертифікати.

Довідково. Проєкт «Карпатський культурний шлях» впроваджується громадською організацією «Асоціація економічного розвитку Івано-Франківщини (АЕРІФ)» в партнерстві з Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу та Центром розвитку малого та середнього бізнесу Марамуреського повіту (Румунія) в рамках Програми транскордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020.

Основна мета проєкту полягає у підтримці валоризації культурно-історичної спадщини в Карпатському єврорегіоні шляхом розвитку та просування Карпатського культурного шляху як інтегрованого туристичного продукту культурної спадщини в транскордонних регіонах Румунії та України. Цільовими завданнями проєкту є: створення інтегрованого туристичного продукту культурної спадщини «Карпатський культурний шлях», який поєднає об'єкти історичної та культурної спадщини з іншими атракціями та пов'язаними з ними супутніми послугами; вдосконалення навичок та обізнаності представників культурного туризму за допомогою навчальної програми; просування інтегрованого туристичного продукту культурної спадщини «Карпатський культурний шлях» на регіональних та міжнародних ринках шляхом розробки промоційних матеріалів, спільних джерел інформації в інтернеті та мобільного додатку.

 

  • 1
  • 2