11 Методично-рекомендаційна база ДФЗО: університет, Україна і світ

Європейський та український досвід у підготовці фахівців за дуальною формою. Практичні аспекти 

ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ

Для всіх, хто цікавиться дуальною освітою, буде корисною публікація про складнощі адаптації найкращих міжнародних практик у національні контексти.

У публікації наведено аналіз процесу становлення дуальної освіти в Німеччині та Україні, описано особливості співпраці з роботодавцями та організації навчання, наведено кейси та документи, які стануть у пригоді всім, хто має на меті впровадити або розвивати ДФЗО. Ця онтологія розглядає дуальну освіту з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти.

                                               Посібник про дуальну освіту в Німеччині та Україні

РЕКОМЕНДАЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ:

  1. КОНЦЕПТ РОЗВИТКУ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ Методичний посібник з організації та підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти в закладах вищої та фахової передвищої освіти
  2. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ ДУАЛЬНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Рекомендації для закладів освіти, роботодавців, здобувачів освіти, МОН України і т.д.
  3. Інфографіки про дуальну форму здобуття освіти, створені в рамках проєкту «Дуальна освіта для України», що реалізується ГО «Українська Асоціація Маркетингу» у партнерстві з Проєктом USAID "Економічна підтримка України".

                                                                                     Основні теми, висвітлені в інфографіці:
•    Що таке дуальна освіта?
•    Що таке дуальна освіта? ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН | ЗАКЛАД ОСВІТИ
•    Що таке дуальна освіта? ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН | КОМПАНІЯ
•    Що таке дуальна освіта? ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН | ЗДОБУВАЧ/КА
•    Договори
•    Договори | 2-сторонній договір
•    Договори | 3-сторонній договір
•    Алгоритм впровадження ДФЗО на підприємстві
•    Як здобувачеві (-чці) перевестись на дуальну освіту?
•    Як здобувачеві (-чці) перевестись на дуальну освіту? ДЛЯ ТИХ, ХТО ВЖЕ МАЄ МІСЦЕ В КОМПАНІЇ.
•    Співпраця між ЗО та компанією
•    Співпраця між ЗО та компанією. ОБОВ’ЯЗКИ | КООРДИНАТОР ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВІД ЗО
•    Співпраця між ЗО та компанією ОБОВ’ЯЗКИ | КООРДИНАТОР ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВІД РОБОТОДАВЦЯ
•    Співпраця між ЗО та компанією ОБОВ’ЯЗКИ | КУРАТОР | НАСТАВНИК
•    ЦЕНТР ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ – ОКРЕМИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ ДЛЯ ПОШИРЕННЯ ДФЗО


 

АНАЛІТИЧНІ ЗВІТИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПІЛОТНОГО ПРОЄКТУ ЗА ДФЗО:

Аналітичний звіт за результатами першого року проведення експерименту із запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти  https://nmc-vfpo.com/wp-content/uploads/2020/09/dualna-web-15-53.pdf

Аналітичний звіт за результатами другого року пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти  http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18545.pdf

Аналітичний звіт за результатами третього року пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти   https://nmc-vfpo.com/wp-content/uploads/2023/02/dual-studies-final_2-02…

Аналітичний звіт за результатами четвертого року пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти https://nmc-vfpo.com/wp-content/uploads/2024/01/dual-studi_4year_22-01_compressed.pdf

 

 

  1. Порядок дій переходу на ДФЗО

  2. Критерії відбору суб'єктів господарювання

  3. Зразок заповнення навчального плану за ДФЗО

  4. Про наш досвід впровадження дуальної форми здобуття освіти в ІФНТУНГ