Стейкхолдери

Стейкхолдери

 

Практичний досвід у навчанні 

   24.09.2024 р. на запрошення завідувачки Кафедра документознавства та інформаційної діяльності професора Yulia Romanyshyn студенти спеціальності #029_іфнтунг мали чудову можливість поспілкуватися з практиком галузі - секретарем Городенківської міської ради Любомиром Музичкою.

    Музичка Любомир Володимирович поділився власним практичним досвідом, розповів про роботу та структуру міської ради, окреслив етапи підготовки рішень до сесії, проведення сесій, особливості інформаційно-документної діяльності, ведення прийому громадян тощо. Зустріч пройшла дуже продуктивно! Питань було багато і жодне не залишилося без відповіді!

Практичний досвід у навчання

 

НОВІ ПІДХОДИ У СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

     Постійна тісна співпраця зі стейкхолдерами дозволяє студентам Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу бути йти у ногу з новими трендам чи інноваціями. 12.06.2024 для  магістрів ОП «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» відбулася онлайн-зустріч із представницями ДО «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» ( IP Office).

     Стейкхолдерки – Ольга КРОНДА (начальниця департаменту розвитку інновацій IP офісу) та Галина ШТОГРИН (начальниця відділу координації грантової діяльності IP офісу й одна з найкращих випускниць кафедри документознавства та інформаційної діяльності ІФНТУНГ) говорили про концептуально новий підхід до послуг у сфері інтелектуальної власності. 

     Присутні на зустрічі викладачі та магістри кафедри документознавства та інформаційної діяльності Інституту гуманітарної підготовки та державного управління дізналися про напрями діяльності, сервіси та послуги, які пропонує IP офіс, створення регіональних інноваційних хабів, умови участі у поточних грантових програмах, активну взаємодію IP офісу з українськими та іноземними стейкхолдерами, захист прав інтелектуальної власності.

     Зустріч була цікавою, корисною, показувала можливості та тонкощі фаху. А приклад випускниці кафедри, яка зробила успішну кар’єру, була дуже мотиваційною.

 

 

 

 

СПІВПРАЦЯ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ НАБИРАЄ ОБЕРТІВ

Стейкхолдер освітньої програми «Документознавство та інформаційна діяльність» Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Почесний Консул Республіки Хорватія у Західному регіоні Vitaliy Zapukhlyak бере постійну участь у роботах Вченої ради інституту гуманітарної підготовки та державного управління.

Обговорювали підготовку до акредитації освітньої програми, тому тема не залишила байдужим стейкхолдера. Та й загалом випусковій кафедрі пощастило, що стейкхолдер - це не просто формальні стосунки, а міцне дружнє плече.

 

ЗАЛУЧАЄМО СТЕЙКХОЛДЕРІВ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

     23 квітня 2024 р. на лекцію з дисципліни «Інформаційне забезпечення проєктів» для студентів освітньої програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації»

     Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу була запрошена стейкхолдер, заступниця директорки з питань автоматизації, інформаційного забезпечення бібліотечних процесів і євроінтеграції Івано-Франківська обласна універсальна наукова бібліотека ім. І. Франка Людмила Жирик.

     Координаторка низки міжнародних грантових проєктів, фахівчиня з практичним досвідом і великим багажем знань із проєктної діяльності щедро ділилася своїм доробком зі студентами.

     Зацікавлені слухачі ставили питання, брали участь в обговоренні і навіть зізналися, що лекторці вдалося їх переконати: бібліотека – це дружній освітній і культурний простір.

 

 

 

     Ключовими чинниками підвищення якості освітнього процесу кафедри документознавства та інформаційної діяльності є врахування інтересів усіх зацікавлених осіб та здатність до взаємодії з основними групами стейкхолдерів у зовнішньому та внутрішньому освітньому середовищі. Кафедра ДІД співпрацює зі стейкхолдерами - потенційними роботодавцями у таких основних напрямах:

  • проведення зустрічей здобувачів вищої освіти з потенційними роботодавцями;
  • укладання договорів на проходження практик здобувачами вищої освіти на підприємствах, в установах та організаціях інформаційної галузі або в інформаційних відділах підприємств, установ чи організацій інших галузей;
  • проведення семінарів, лекцій, круглих столів, дискусій тощо зі стейкхолдерами з метою обговорення актуальних проблем інформаційної галузі та актуалізації освітніх програм підготовки фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи.
  •  

ОБГОВОРЕННЯ ОП

03.04.2024 р. кафедра документознавства та інформаційної діяльності Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу ініціювала робочу зустріч зі стейкхолдерами з метою обговорення освітніх програм «Документознавство та інформаційна діяльність» бакалаврського рівня й «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» магістерського рівня.

Схожа практика не нова, оновлення освітніх програм відповідно до вимог стейкхолдерів відбувається регулярно. Але сьогоднішня зустріч видалася особливо плідною. 

До обговорення долучилися колеги, представники академічної спільноти з національного університету Львівська політехнікаНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтв Національний університет «Острозька академія»Донецький національний університет імені Василя Cтуса, а також практики галузі, зокрема Державний архів Івано-Франківської областіІвано-Франківська обласна універсальна наукова бібліотека ім. І.Франка, ІТ-компанія Softjourn та випускниця ОП "Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації".

Гаранти освітніх програм Тетяна Ганцюк та Любов Демчина презентували «родзинки» ОП - вивчення спецдисциплін іноземною мовою, а також інноваційних соціокомунікаційних технологій.

Отримали низку цінних рекомендацій, які будуть враховані в ОП. А головне - ми отримали фідбек від колег і відчули їхню зацікавленість і підтримку. Адже готуємо фахівців різносторонніх, готових до сучасних викликів інформаційного суспільства, а головне - затребуваних на ринку праці.

12

 

16.05.2024 р. кафедра на запрошення Olha Anisimova завідувачка Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ІФНТУНГ Yulia Romanyshyn та гаранти ОП спеціальності 029 Любов Демчина та Tetyana Ganc взяли активну участь у роботі круглого столу з обговорення ОП "Документознавство та інформаційна діяльність" кафедри інформаційних систем управління Донецького національного університету імені Василя Стуса. 

Зустріч пройшла продуктивно, професійно, ознайомилися з новаторськими та креативними підходами колег до організації освітнього процесу та реалізації ОП. Обмінялися досвідом, поділилися професійними поглядами, висловили ідеї подальшої співпраці. 

 

Обговорення ОП

 

Обговорення ОП

 

Обговорення ОП

 

 

Обговорення ОП

 

 

Зустріч студентів-документознавців з Почесним Консулом Республіки Хорватії

в Західній Україні Віталієм Запухляком

Запухляк Віталій

https://nung.edu.ua/news/onlayn-zustrich-studentiv-dokumentoznavciv-z-pochesnim-konsulom-respubliki-khorvatii-v

   5 квітня 2021 року відбулася зустріч здобувачів вищої освіти освітньої програми «Документознавство та інформаційна діяльність» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» з Почесним Консулом Республіки Хорватії в Західній Україні паном Віталієм Запухляком. Темою до обговорення було запропоновано розгляд особливостей управління міжнародними проєктами в рамках вивчення дисципліни «Інформаційне забезпечення проєктів» магістрами-документознавцями. Однак, великий практичний досвід спікера щодо реалізації проєктів, в тому числі й культурного спрямування,  ґрунтовні знання пана Почесного Консула у сфері міжкультурної комунікації, управлінські навички як успішного бізнесмена, а ще невимушена манера спілкування стали неоціненним матеріалом і для студентів інших курсів бакалаврського рівня, і для колективу кафедри.

Основні тези-настанови молодій генерації документознавців:

  • людині треба багато вчитись, багато читати й удосконалюватись впродовж усього життя;

  • якщо людина працює натхненно, у стані потоку, вона обов'язково досягне успіху;

  • треба докладати максимум зусиль, щоби жити й працювати в Україні, а не за кордоном, і власне, відданість своїй справі формуватиме країну, в якій жити ставатиме дедалі комфортніше.

   Знаково, що між кафедрою ДІД та Почесним Консульством Республіки Хорватія в м. Івано-Франківськ, а також між ТзДВ «Івано-Франківське обласне підприємство автобусних станцій», яке також очолює пан Віталій, укладено договори про проходження переддипломної практики здобувачами першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти (Почесне консульство Хорватії в м. Івано-Франківськ (ДОГОВІР), ТДВ "Івано-Франківське ОПАС" (ДОГОВІР)).

Зустріч студентів-документознавців із бельгійським дипломатом

Бельгійський дипломат

https://nung.edu.ua/news/zustrich-studentiv-dokumentoznavciv-iz-belgiys…

   17 березня 2021 року студенти 3-го курсу групи ІС-18-1 спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» мали можливість на онлайновому занятті  з «Архівознавства» поспілкуватися з п. Зеноном Ковалем, відомим бельгійським дипломатом українського походження. Зустріч була присвячена темі «Архівна україніка», де п. Зенон розповідав про становлення та діяльність української громади у Бельгії, українські осередки (Український Допомоговий Комітет, Спілку української молоді), українську документальну спадщину за кордоном, родинний архів та працю свого батька Омеляна Коваля. Архівні матеріали стали основою для написання книги «Ювілейний альманах (1945-2005) Українського Допомогового Комітету й організованого українського громадського життя в Бельгії», яку видав п. Омелян Коваль у 2009 р.

   Під час зустрічі поважний гість також розповів про свій шлях дипломата, життєве кредо, та розмірковував над питанням збереження української ідентичності за кордоном. Насамкінець п. Зенон порадив нашим студентам вивчати іноземні мови, завжди бути собою й слідувати своїй мрії, зберігати пам'ять про своє коріння та розвивати традиції своєї родини.

   Онлайн-зустріч проходила цікаво й позитивно і тривала майже дві години. Студенти підготували багато актуальних запитань. Щиро дякуємо п. Зенону за можливість поспілкуватися і ближче познайомитись з діяльністю та документальною спадщиною української громади у Бельгії!

ДОВІДКА:

Омелян Коваль (1920-2019) – батько Зенона Коваля, український громадський діяч, член проводу Організації Українських Націоналістів, політв'язень Аушвіцу. Очолював Спілку української молоді (СУМ) у Бельгії, заснував журнал для молоді «Крилаті», видавництво та друкарню в Брюсселі, був секретарем і головою Головної Ради Українських Громадських Організацій Бельгії, одним із президентів Європейського Конгресу Українців, а згодом почесним головою Ради директорів Світового конгресу українців.

Зустріч з ментором ІТ-Академії в компанії SoftServe

Миколою Демчиною

Демчина Микола "SoftServe"

   Всі ми чудово розуміємо, що широке запровадження інформаційних технологій робить закономірною та актуальною проблему захисту інформації.  З метою привернення уваги до цієї проблеми та поглиблення знань здобувачів, 17 травня 2021 р. відбулася лекція в онлайн-форматі  на тему «Захист інформації в сучасних інформаційних системах» за участі к. тех. н, ментора ІТ Академії в компанії SoftServe  Демчини Миколи Миколайовича. На лекції були присутні студенти груп ІС-18-1, ІС-19-1 та викладачі кафедри ДІД.

   Здобувачі дізналися що таке захист інформації, які бувають його види. Микола Миколайович розповів про особливості автентифікації на основі паролю, поділився рекомендаціями, як підібрати надійний пароль, ознайомив нас з поняттям електронного підпису та алгоритмом його роботи.

Онлайновий тренінг від випускниці спеціальності

«Документознавство та інформаційна діяльність» Мар’яни Тодорів

Тодорів Мар'яна

   Чи часто Ви цікавитеся політикою? Знаєте про діяльність Верховної Ради України, функціонування офіційного сайту тощо? Якщо так – чудово!

   А студенти групи ІС-18-1 мали змогу долучилися до тренінгу від випускниці спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» та учасниці ГО "Активна Громада"  Мар’яни Тодорів на тему «Як Верховна Рада України впливає на повсякденне життя громадян», який відбувся 13 травня 2021 року об 11:00 год.

   Мета заходу: познайомити учасників тренінгу з електронними інструментами співпраці ВРУ з населенням, розповісти про вплив громадян на законотворчий процес, проаналізувати сфери взаємодії ВРУ та населення тощо.

   Примітно, що ще навчаючись на 5-му курсі, Мар'яна Тодорів проходила практику в інформаційному управлінні Апарату Верховної Ради України й поділилася досвідом зі студентами з приводу такої можливості.

Укладено угоду про проходження практики з Державним архівом Івано-Франківської області

   Однією з проблем сучасної інформаційної освіти є брак кваліфікованих фахівців-архівістів, про що неодноразово заявляють передові інституції архівної галузі. З метою врахування сучасних тенденцій розвитку інформаційної та, зокрема архівної справи, було укладено угоду між кафедрою ДІД, яка готує фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, та Державним архівом Івано-Франківської області про проходження переддипломної практики здобувачами вищої освіти в означеній установі (угода).

   Зауважимо, що проходження здобувачами освіти переддипломної практики в архівній установі обласного рівня відображає регіональний концепт підготовки фахівців, слугує становленню архівної освіти в Івано-Франківській області, а також покращенню стану збереження документної спадщини в регіоні.

 

Державний архів Івано-Франківської областіДержавний архів Івано-Франківської області

Укладено угоду про проходження практики з Департаментом адміністративних послуг

   З метою налагодження співпраці зі стейкхолдерами спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», освітньої програми «Документознавство та інформаційна діяльність», а також для здобуття практичних вмінь та навичок здобувачів освіти означеної освітньої програми, 21 січня 2021 року між кафедрою ДІД та Департаментом адміністративних послуг (Центром надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська Івано-Франківської міської ради) було укладено угоду про проходження переддипломної практики здобувачами освіти (угода).

   Знаково, що центри надання адміністративних послуг часто стають не лише місцем проходження переддипломної практики для студентів-документознавців, але й місцем їхнього працевлаштування, що зумовлено особливістю освітньої програми «Документознавство та інформаційна діяльність», зокрема комплексом освітніх компонентів, що забезпечують компетентності здобувачів у сфері надання адміністративних послуг, в тому числі й електронних.

Зустріч студентів-документознавців із випускницями спеціальності

Зелінська-Козакевич

   8 квітня 2021 року студенти І, ІІ та ІІІ курсів освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» мали унікальну можливість поспілкуватися з випускницями спеціальності Христиною Зелінською (голова Студентського парламенту ІФНТУНГ у 2013-2014 рр.) та Марією Козакевич на онлайн-занятті з дисципліни «Інформаційне право», викладач Ірина Богданівна Котерлін.

   Христина Зелінська, експертка у сфері публічних закупівель, менеджерка програми інноваційних проєктів «Transparency International Ukraine», розповіла про впровадження та функціонування порталів “ProZorro”, “DoZorro”, “ProZorro.Продажі”, які надають громадянам України відкритий доступ до інформації про державні публічні закупівлі. Українська електронна система “ProZorro” визнана найкращим ІТ-рішенням у світі. Метою цієї системи є зробити систему державних закупівель в Україні прозорішою та поставити нашу країну як приклад ефективної реформи для інших країн світу. Насамкінець Христина Зелінська порадила студентам шліфувати свої знання та практичні навички під час навчання в університеті.

   Марія Козакевич, громадська діячка, засновниця громадської ініціативи зі збереження архітектурної спадщини «Франківськ, який треба берегти», розповіла про свою діяльність щодо популяризації серед громадськості теми збереження та реставрації архітектурних пам’яток, які є символом, «родзинкою» міста. Громадська діячка наголосила на важливості співпраці з навчальними закладами, які виховують майбутніх містян. Марія Козакевич також порадила, щоб в університеті ввели курс про роботу із соціальними мережами, що є важливим для просвітництва, позитивного іміджу міста та передачі досвіду для інших міст. До речі, такий курс вже запропонований у цьому році кафедрою ДІД як вибіркова дисципліна – «Маркетинг у соціальних мережах», викладач Оксана Василівна Лаба, а в освітній програмі «Документознавство та інформаційна діяльність» 2020 року введений як одна з дисциплін професійної підготовки.

Співпраця з кафедрою інформаційної, бібліотечної, архівної справи

та соціально-гуманітарних дисциплін

Східноєвропейського університету економіки і менеджменту у м. Черкаси

Співпраця з кафедрою інформаційної, бібліотечної, архівної справи та соціально-гуманітарних дисциплін

   У липні 2020 року відбулася зустріч доцента кафедри документознавства та інформаційної діяльності ІФНТУНГ Тетяни Ганцюк із завідувачем кафедри інформаційної, бібліотечної, архівної справи та соціально-гуманітарних дисциплін Східноєвропейського університету економіки і менеджменту у м. Черкаси Іриною Захаровою.

   Під час зустрічі обговорювали актуальні проблеми документно-інформаційної сфери, обмінювалися досвідом щодо викладання фахових дисциплін, дискутували з приводу проєктів освітніх програм та ділилися своїми баченнями можливих векторів розвитку спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

    Сподіваємося на ефективну та плідну наукову, практичну та інноваційну співпрацю.