Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу.
- Документознавство та інформаційна діяльність; кваліфікація: документознавець-менеджер інформаційних систем;
- Економіка підприємства; кваліфікація: економіст
- Аспірантура: спеціальність 13.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти»
- Докторантура: спеціальність 13.00.10 - «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті»
спеціаліст, кандидат наук, доктор педагогічних наук
Кандидат педагогічних наук.
Доктор педагогічних наук.
Доцент, професор
ІФНТУНГ, завідувач кафедри документознавства та інформаційної діяльності
- сучасні педагогічні підходи до формування готовності майбутніх документознавців до професійної діяльності сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій;
- проблеми використання інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій в сучасних системах навчання студентів у ЗВО та питання розвитку інформаційного менеджменту, інформаційного маркетингу, інформаційної логістики тощо;
- проєктування та розвиток веб-базованого освітнього середовища із знання-орієнтованим інформаційним обміном в освітньому процесі ЗВО на основі сучасних інструментів соціального програмного забезпечення.
подяки та грамоти ректорату та дирекції Інституту.
Завідувач кафедри документознавства та інформаційної діяльності, доктор педагогічних наук, професор.
Лектор; викладач, який проводить практичні заняття; керівник наукових робіт студентів.
- «Інформаційний менеджмент»;
- «Інформаційний маркетинг»;
- «Менеджмент логістично-інформаційної діяльності»;
- «Наукометрія та інфометрія»;
- «Адміністративний менеджмент»;
- «Професійна педагогіка».
у 2011 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка).
У 2023 р. захистила докторську дисертацію на тему: "Теоретичні та методичні засади проєктування веб-базованого освітнього середовища університету" (Інститут цифровізації освіти, НАПН України, м. Київ).
Автор моделі веб-базованого освітнього середовища із знання-орієнтованим інформаційним обміном в освітньому процесі ЗВО на основі сучасних інструментів соціального програмного забезпечення з адаптивними модераційними педагогічними впливами
Автор організаційно-педагогічної моделі формування готовності майбутніх документознавців-менеджерів до майбутньої професійної діяльності засобами ІКТ.
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-7231-8040
Scopus Author ID: 57189322677
Web of Science Researcher ID: L-9886-2017
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=lp6Al3EAAAAJ&hl=uk
Автор понад 170 наукових та навчально-методичних праць. У тому числі, понад 138 наукові публікації, з яких 36 наукових праць індексуються в наукометричних базах SCOPUS та Index Copernicus, 32 праці навчально-методичного характеру (в т.ч. 2 навчальних посібники).
Підвищення кваліфікації:
Google Digital Workshop, 2020 р. тема: «Основи цифрового маркетингу» (40 год).
Центр педагогічної майстерності ІФНТУНГ, навчальна програма: «Підвищення педагогічних, психологічних та цифрових компетентностей викладача», 2022 р. (90 год/1 кред).
Інститут освітньої аналітики, Microsoft, EU4Skills, онлайн навальний курс «Використання хмарних сервісів Microsoft Teams для організації освітнього процесу в закладах вищої освіти» , 2022 (18 год).
ТОВ «Наукові Публікації – Publ.Science». Онлайн навчальний курс «International experience in the field of publishing. Successful publications in Scopus and Web of Science», 2023 р (30 год/1кред).
Центр дистанційного навчання, ІФНТУНГ, навчальний тренінг-семінар: «Вивчення структури електронних курсів та основних видів ресурсів і діяльностей університетської навчальної платформи Moodle», 2023 р. (30 год./1кред).
ISMA University of Applied Sciences, науково-педагогічне стажування: «Formation of competitiveness of educators and psychologists in the context of European integration», 01.01.2024-11.02.2024 (180 год/6 кред.), Рига, Латвійська Республіка – міжнародне стажування
Thompson Rivers University Kamloops, наукове міжнародне стажування: «Innovative Teaching Techniques and Programs of Study in Post-secondary Education. Integration to International Academic Community», 05.01.2024-16.02.2024 (180 год / 6 кред), Канада – міжнародне стажування
Громадська діяльність
Членство у науковій організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» та у Всеукраїнській громадській організації «Спілка Архівістів України».
Експерт Національного фонду досліджень України.
1. Романишин Ю. Л. Веборієнтовані віртуальні спільноти та комунікації в навчанні фахівців інформаційної сфери. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. 85(5). С. 228–243. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v85i5.3850 (Web of Science).
2. Pasieka N., Romanyshyn Y., Chupakhina S., Oliinyk M., Pasieka M. Activation of the educational process by changing the curriculum in higher school. Computational Linguistics and Intelligent Systems: Proceedings of 5th International Conference – COLINS-2021. Lviv- Kharkiv, Ukraine, 22-23 April, 2021. Vol. 1 (2870). pp. 1350-1364. http://ceur-ws.org/Vol-2870/ (SCOPUS/WoS).
3. Romanyshyn Y., Bandura V., Melnyk V., Sheketa V., Pikh V., Pasieka M. Knowledge transfer routines in the outlines of Web based education management. Advanced Computer Information Technologies: Proceedings of 11th International Conference, ACIT – 2021. Deggendorf, Germany, 15-17 September, 2021. Pp. 460-464. DOI:https://doi.org/10.1109/acit52158.2021.9548387 (SCOPUS).
4. Романишин, Ю., Лаба, О., Лесюк, О. Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. Київ. 2023. №6 (1). С. 217–230. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796X.6.1.2023.283992
5. Романишин Ю. Л., Штих А. Т. Інформаційний контент медійних інтернет-ресурсів: аналітичний огляд. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 3. С. 63–69. DOI: https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2023.290987
6. Романишин Ю. Л. AD-HOC-метод навчання у веббазованому освітньому середовищі закладу вищої освіти: інтеграція концепції управління знаннями. Педагогічні науки: теорія та практика. 2024. №1. С. 140-149. DOI:https://doi.org/10.26661/2786-5622-2024-1-20
7. Романишин Ю., Крупа Х. Інформаційні сервіси інтернет-порталів фандрайзингових організацій. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2024. 7(1). С. 171–187. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796X.7.1.2024.307021
8. Romanyshyn Y., Briukhovetska I. Implementation of the competence-based approach: methodological recommendations for higher education in Ukraine. Scientific Journal of Polonia University. 2024. № 62(1). С. 98-103. DOI: https://doi.org/10.23856/6213
9. Romanyshyn Y., Sheketa V., Pikh V., Pikh M., Vovk R., Petryshyn R. Structural Elements of Knowledge-Oriented Information Exchange in the Universities. Computer Science and Information Technologies (CSIT): Proceedings of the 18th IEEE International Conference CSIT-2023. Lviv, Ukraine, 19-21 October, 2023, pp. 1-4. DOI: 10.1109/CSIT61576.2023.10324163 (SCOPUS)
10. Volovetskyi V. B., Romanyshyn Y. L., Altukhov S. O., Bugai A. O., Doroshenko Ya. V., Shchyrba O.M. Developing an electronic archive of geophysical survey results from underground gas storage wells. Journal of Achievements in Materials and Manufacturing Engineering. 2024. № 122/1. Pp. 14-30. DOI: https://doi.org/10.5604/01.3001.0054.4826 (SCOPUS)
Навчально-методичні матеріали:
1. Романишин Ю. Л., Бурківська Л. Ю. Теорія комунікації: конспект лекцій. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2020. 61 с.
2. Романишин Ю. Л. Інформаційна логістика: методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2021. 60 с.
3. Романишин Ю. Л. Інформаційний менеджмент: практикум. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2021. 45 с.
4. Романишин Ю. Л. Наукометрія та інфометрія: методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2022. 68 с.
5. Романишин Ю. Л. Адміністративний менеджмент: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2023. 50 с.
Навчальні посібники:
1. Романишин Ю. Л. Знання-орієнтована інформаційна діяльність засобами соціальних комунікацій: навчальний посібник. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2022. 191 с.
2. Романишин Ю. Л. Професійна педагогіка та освітні технології: навчальний посібник. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. 216 с.
Авторські свідоцтва:
1. Авторське свідоцтво №126664 від 22.05.2024 р. на літературний письмовий твір «Теоретичні та методичні засади проєктування веб-базованого освітнього середовища університету»
Монографії:
1. Пасєка М.С., Пасєка Н. М., Шекета В. І., Романишин Ю. Л. Групова динаміка ефективних команд розробників: монографія. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2022. 302 с.
2. Романишин Ю. Л. Теоретичні та методичні засади проєктування веб-базованого освітнього середовища університету: монографія. Івано-Франківськ: НАІР, 2022. 506 с.
Матеріали конференцій:
1. Романишин Ю. Л. Знання-орієнтовані сервіси цифрового навчання. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи: матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Тернопіль, 28 квітня, 2022 р.). Тернопіль. 2022. С. 223-225.
2. Romanyshyn Y., Pasieka, N., Chupakhina, S., Ketsyk-Zinchenko, U., Ivanchuk, M., Dmytriv, R. Methods of Analytical Processing of Digital Data in Educational Management. In: Hu, Z., Wang, Y., He, M. (eds) Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies: book chapter. (Advances in Intelligent Systems, Computer Science and Digital Economics IV. CSDEIS 2022). Springler. 2023. Vol 158. Pp. 974-983. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-24475-9_80 (SCOPUS)
3. Romanyshyn Yulia. Implementation of pedagogical concepts in the information and educational environment by means of socio-communication technologies. International Scientific Conference Modern Science: Global Trends, Technologies and Innovations: Conference Proceedings. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 2023. P. 77-79. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-354-5-21
4. Романишин Ю. Л. Технології соціальних мереж в процесі навчання у веб-базованому освітньому середовищі ЗВО: концептуальний підхід. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи: збірник наукових праць XІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Тернопіль, 9-10 листопада, 2023 р.). Тернопіль. 2023. С. 266-268.
5. Sheketa V., Melnyk V., Petryshyn R., Romanyshyn Y. and Sachenko O. The Formal Grounds for Construction for Intellimedia Automated System. Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS-2023): Proceedings of the 12th IEEE International Conference IDAACS-2023, Dortmund, Germany, 7-9 September, 2023, pp. 1130-1138, DOI: http://dx.doi.org/10.1109/IDAACS58523.2023.10348818 (SCOPUS)
6. Романишин Ю. Л., Крупа Х. М. Інформаційно-аналітичний моніторинг подій в мережі Інтернет. Інформація, комунікація, суспільство 2024: матеріали 13-ої Міжнародної науково-технічної конференції ICS-2024 (Львів – Зозулі 23-25 травня, 2024 р.) Львів: Видавництво Львівської політехніки. 2024. С. 58-59.
Електронна пошта: yuliia.romanyshyn@nung.edu.ua