Практична соціологія для професіоналів медіа.  Як більше дізнатися про свою аудиторію?

5 листопада 2020року відбувся вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа.  Як більше дізнатися про свою аудиторію?»

Активну участь у роботі взяли викладачі та студенти кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ.

Вебінар проводився за сприяння

#УкраїнськаАсоціаціяМедіаБізнесу (УАМБ) та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу (УАМ).

На вебінарі виступили професіонали українських медіа з метою ілюстрації процесу аналізування вподобання користувачів Інтернету, мас-медіа, електронних видань, надання актуальної інформації викладачам і студентам маркетингового спрямування щодо використання медіазасобів та їхспоживчих переваг.

Щиро дякуємо команді Kantar, яка надала цікаву інформацію стосовно того, як аналізуються дані споживання продуктів та їх співвідношення з медійними продуктами; як правильно трактувати дослідження; що можна побачити "між рядків". На тренінгу прийняли участь провідні професори та доценти кафедри ПіМ, аспіранти, студенти 1,2,3 курсів, 1 року магістратури.

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 11
  • 11