Завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, д.е.н., професор Ірина ПЕРЕВОЗОВА, гарант освітньої програми «Маркетинг» (рівень бакалавр) к.е.н., доц. Надія ДАЛЯК, а також стейкхолдер програми — виконавча директорка ГО «ІФ Медіа», керівниця комерційного відділу Комерційна телекомпанія «Канал-402» Оксана МОСПАНЮК, взяли участь як спікери у VII Міжнародній науково-практичній конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії» (м.Київ), що відбулася у 25 березня 2025 року.
Учасники конференції — науковці, журналісти, маркетологи та представники рекламного бізнесу з України, Франції, Польщі, Німеччини, Естонії, Марокко, Казахстана — обговорювали сучасні тенденції розвитку рекламної комунікації в умовах цифровізації, інформаційної війни та трансформації медіаполя, викликів, які стоять перед журналістикою та рекламою в умовах зниження медіаграмотності та підвищених очікувань до прозорості комунікації, а також фаховій підготовці здобувачів профільних освітніх програм, зокрема ОП «Маркетинг».
Науковиці представили спільне дослідження «Брендована журналістика: новий тренд чи реальна необхідність?», у якій авторки порушили складне, але надзвичайно актуальне питання — де проходить межа між якісною журналістикою та замовним контентом, і як трансформується роль медіа в епоху гібридної комунікації.
У ході виступу:
- Ірина ПЕРЕВОЗОВА наголосила на зростанні впливу брендованого контенту в освітньому середовищі, зокрема при формуванні іміджу університетів і залученні цільових аудиторій через елементи сторітелінгу та етичної комунікації, формування бренду освітніх програм - презентувала досвід ІФНТУНГ щодо впровадження інноваційних підходів до підготовки фахівців з маркетингу, зокрема — через інтеграцію практико-орієнтованих дисциплін, курсів із digital-комунікацій та стратегічного бренд-менеджменту;
- Надія ДАЛЯК презентувала результати контент-аналізу локальних ЗМІ, що свідчать про зростаючу роль комерційної складової у журналістиці регіонального рівня;
- Оксана МОСПАНЮК, як практик, поділилася досвідом телеканалу «Канал-402» у впровадженні принципів брендованої журналістики без втрати довіри аудиторії, а також поділилась практичним кейсом реалізації міждисциплінарних проєктів на стику журналістики, маркетингу та ІТ, підтвердивши високий рівень прикладної підготовки здобувачів освіти ОП «Маркетинг» освітніх рівнів бакалавр та магістр (гарант к.е.н., доц. Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА) кафедрою підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ і важливість зворотного зв’язку між бізнесом та академічною спільнотою. Вона наголосила, що такі ініціативи кафедри посилюють зв’язок між академічною наукою, ринком праці та медіа-сферою — ключовими сферами для сучасного маркетолога.
Виступи викликали жваву дискусію серед учасників конференції, підтвердивши актуальність даної теми.
Участь кафедри підприємництва та маркетингу у таких престижних заходах — це чергове свідчення її відкритості до інновацій, міжнародної співпраці та послідовного вдосконалення освітніх програм у відповідь на глобальні виклики.