Громадянам, які перебувають на квартирному обліку Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, відповідно до п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень…», затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради Професійних спілок від 11.12.1984 р. № 470 (зі змінами) , необхідно до 20.12.2021 р. подати зазначені нижче документи в каб. 0212 (юридична служба) для здійснення перереєстрації облікових даних (справ), а саме:
- довідку (витяг) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру права власності на нерухоме майно про наявність чи відсутність нерухомого майна (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 9);
- довідку про склад сім’ї із зазначенням місця проживання та реєстрації, даних про житлове приміщення (площа, кількість кімнат, стан житлового приміщення, інформацію про родинні відносини осіб, які мешкають разом тощо) або витяг з будинкової книги;
- довідка з місця роботи;
- інформацію про перебування на квартирному обліку в іншому місці або про наявність пільг;
- інформацію (за наявності) про зміну прізвища, імені особи, про шлюб, про народження дітей, про смерть тощо.
У разі неподання або невчасного подання цих документів, винні особи будуть притягнуті до відповідальності відповідно до чинного законодавства України.
РЕКТОРАТ ІФНТУНГ
Профспілковий комітет працівників ІФНТУНГ
01.10.2021р.